خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تصمیم نهایی برای نمایش مسابقات فوتبال در سینما به شورای عالی اکران سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۸۳

سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید: تصمیم نهایی درباره نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها توسط شورای عالی اکران گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با وجود آنکه رئیس انجمن سینماداران روز گذشته (20 خرداد ماه) از نهایی شدن نمایش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما با قیمت بلیت 20 هزار تومان خبر داده بود اما به نظر می‌رسد هنوز سینماداران و تهیه‌کنندگان برای اجرای این طرح و همچنین سهم هریک از طرفین به توافق نهایی نرسیده‌اند به همین دلیل قرار است شورای عالی اکران به ریاست ابراهیم داروغه‌زاده درباره پخش مسابقات فوتبال تصمیم بگیرد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 21 خرداد) این شورا به ایلنا گفت: در جلسه امروز به مدت چند ساعت درباره نحوه و پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینمایی بحث و تبادل نظر شد اما نتیجه خاصی حاصل نشد.

وی ادامه داد: مقرر شد که روز سه‌شنبه (22 خرداد) شورای عالی اکران تصمیم نهایی درباره نمایش مسابقات فوتبال در سینماها را اتخاذ کند. ریاست این شورا با ابراهیم داروغه‌زاده (معاون نظارت و ارزشیابی) است.

فرجی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد از هفته جاری و روز چهارشنبه (23 خرداد) فیلم سینمایی دشمن زن به جای فیلم تگزاس در گروه ماندانا، فیلم دلم می‌خواد در گوره زندگی به جای فیلم ناخواسته و فیلم در وجه حامل به جای فیلم آن‌سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی در گروه سینمایی جوان اکران شود.

اکران سایر فیلم‌ها و همچنین اکران فیلم‌های زیر گروه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز