خبرگزاری کار ایران

افتتاح «همه چیز درباره آقای ف» توسط حسین محب‌اهری

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۵۳

نمایش «همه چیز درباره آقای ف» از ۱۸ خرداد اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، با حضور حسین محب‌اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، «همه چیز درباره آقای ف» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی و تهیه کنندگی محمد قدس و با بازی احمد مهرانفر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‎‌رود.

آرش عباسی، مسعود روستا، مونا فائزپور، معصومه عزیز محمدی به صورت صدا پیشه (به ترتیب ایفای نقش) در این نمایش حضور دارند. این نمایش با حال و هوای طنز است و داستان فردی را روایت می‌کند که با معضلات اجتماعی مواجه می‌شود.

عباسی تا به حال نویسندگی و کارگردانی آثاری چون «زیرزمین»، «نویسنده مرده است»، «آفتاب از میلان طلوع می‌کند» و «آناکارنینا» را بر عهده داشته است. آرش طراحی صحنه و لباس این نمایش را خود بر عهده دارد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان حضور رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید، آیدا ملک محمودی منشی صحنه، بهزاد اسحاقی و امیرعلی سیاه پوش مدیران صحنه، محمدصادق زرجویان گرافیست، عکاس و ساخت تیزر و ایلیا شمس مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت tiwall.com اقدام به تهیه بلیت این نمایش کنند.

نمایش «همه چیز درباره‌ی آقای ف» از ۱۸ خرداد ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز