خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تیزر «رفتن» همزمان با پخش تلویزیونی+فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۱۰

تازه‌ترین تیزر فیلم سینمایی «رفتن» همزمان با آغاز پخش از تلویزیون رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «رفتن» کاری از برادران محمودی که توسط میثم میرزایی ساخته شده است، رونمایی و منتشر شد.

قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته؛ این تیزر از امروز (سه‌شنبه اول خرداد ماه) از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش شود.

«رفتن» به کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی جوایز بین‌المللی بسیاری را دریافت کرده و  به‌عنوان نماینده اسکار از کشور افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شده بود.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی رفتن برعهده شرکت فرانسوی "دریم لب فیلم" به مدیریت نسرین میرشب است که تا امروز فیلم را در چند کشور ازجمله آمریکا، ترکیه، بلژیک، افغانستان و مالزی اکران کرده است.

«رفتن» روایتگر داستان عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود، قصه‌ی عشقی که از همه‌چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند، رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیرحسین بابائیان، محمدامین صاحب‌زاده، کاظم علیزاده و شمس لنگرودی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

حجم ویدیو: ۳.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز