خبرگزاری کار ایران

رحیم شهریاری: صحبت‌های ترامپ نتوانست بر کنسرتم تاثیر بگذارد!

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۴۵

رحیم شهریای در کنسرت چهارشنبه 19 اردیبهشت خود در سالن همایش‌های برج میلاد گفت خوشحال است که صحبت‌های اخیر ترامپ بر تعداد تماشاگران حاضر در سالنش تاثیر نگذاشته است.

به گزارش ایلنا، رحیم شهریاری (خواننده آذربایجانی) در نخستین کنسرت سال نود و هفتِ خود در تهران روز چهارشنبه 19 اردیبهشت در دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت.

او در حالی در ادامه تور کنسرت‌هایش، در تهران به اجرای برنامه پرداخت که پیش‌تر کنسرت‌هایش در شهرهای تبریز، اهر، بناب، شبستر و... مورد استقبال دوستداران موسیقی قرار گرفت.  

رحیم شهریاری که در ابتدای برنامه‌اش با زبان آذری صحبت می‌کرد، رو به حاضرین در سالن گفت: بسیار مفتخرم که امشب میزبان همشهری‌ها و همزبانانم هستم. موسیقی ‌آذربایجانی همواره در ذهن و قلب مخاطبانش می‌ماند و این که ما در 20 سال گذشته توانسته‌ایم این موسیقی را در کشور روی صحنه ببریم و همیشه مورد استقبال قرار گرفته‌ایم برای من بسیار غرورانگیز است.

او سپس به احترام مهمانانی که زبان آذری را متوجه نمی‌شدند، با زبان فارسی به همه خوشامد گفت و از آن‌ها خواست مفهوم آثاری را که اجرا می‌شود از بغل دستی‌هایشان بپرسند تا بهتر در شرایط کنسرت قرار بگیرند.

«باخ باخ»، «علی بالا»، «اولورم سنین ایچین»، «مشتی عباد» و... از جمله قطعاتی بودند که با همراهی گروه آراز در سالن اجرا شد و در ادامه گروه رقص محلی و لزگی آذربایجانی به اجرای برنامه پرداخت.  

شهریاری همچنین در بخشی از این کنسرت گفت: در روزهای گذشته و قبل از این کنسرت با توجه به اتفاقاتی که در فضای کشور افتاد و حواشی سیاسی که به خاطر سخنان ترامپ به وجود آمده بود، ما نگران بودیم و فکر می‌کردیم حاضران در سالن کنسرت ما باانرژی کمتری حضور پیدا کنند ولی شما انقدر انرژی‌تان خوب است که مشخص است آقای ترامپ هرگز نتوانسته ذره‌ای به اهدافش برسد و مردم ایران باانرژی بالا در تلاشند که به بهترین‌ها در دنیا برسند.

اجرای قطعه حماسی «یاشا آذربایجان» پایان‌بخش این کنسرت بود.

یدالله صمدی، رضا ناجی، پیمان یوسفی، غلام علمشاهی، رها رادفر و... از جمله چهره‌های حاضر در این کنسرت بودند.

این برنامه به همت موسسه کامیاب بهاران با تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس روی صحنه رفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز