خبرگزاری کار ایران

کتاب «فلسفه رسانه» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۳۵

انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان گیلان کتاب «فلسفه رسانه» را در 1000 نسخه به قیمت 12 هزار تومان منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، این کتاب به قلم «معصومه نیک‌کار چنیجانی» در 1000 نسخه به قیمت 12 هزار تومان و در 5 فصل با عناوین: رسانه‌ها، مبانی نظری جایگاه رسانه در نظام بین‌المللی، جنگ نرم و رسانه‌های غربی، جهان در حال توسعه و جنگ نرم رسانه‌ای تهیه و تدوین شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: بی‌شک تنوع و گستره اثرگذاری رسانه‌ها با توسعه و پیشرفت های بوجود آمده در ابزار تکنولوژی حاصل شده و در این میان انعکس سریع اخبار و رویدادهای دیگر نقاط جهان، پخش زنده اتفاقات، فیلم های سینمایی، شبکه های تلویزیونی، رسانه های دیجیتال اینترنتی، روزنامه ها، تلفن همراه و ... علاوه بر این که زمینه ساز گردش سریع اطلاعات و دانش در سطح جهان شده، دنیا به دهکده ای کوچک بدل شده که در آن همه اهالی به سرعت از ما وقع خبردار و به علت احساس اهمیت نسبت به دیگر بخش ها و اعضاء حساسیت و واکنش لازم را در رابطه با رخدادهای دهکده از خود بروز می دهند.

در فصل چهارم این کتاب با عنوان «جهان در حال توسعه و جنک نرم رسانه ای» آورده شده است: در روابط بین الملل، ارتباطات یکی از شرایط لازم برای همکاری است. گفته می شود ارتباطات بین الملل به مذاکرات بین المللی، مذاکرات بین المللی و همکاری بین المللی و همکاری بین المللی به همگرایی بین المللی می انجامد.

چون همگرایی مرحله نهایی فرآیند همکاری است، فرآیند ارتباطی باید ذاتاً متضمن رابطه متقابل بین واحدهای تشکیل دهنده یک نظام بین المللی باشد. که در این فصل با پردازش به نقض رسانه ها و اطلاعات در کشورهای جهان سوم به جایگاه سازمان های نوین و سیاست خارجی اشاره شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز