خبرگزاری کار ایران

خوانش و بررسی نمایش‌نامه «تلخی ته گلو» در نشست تئاتر کاغذی

کد خبر : ۶۱۷۸۲۱

دهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور امیر امجد، اصغر نوری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه افرامانا عصر ۱۵ اردیبهشت ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در دهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایش‌نامه «تلخی ته گلو» نوشته و کارگردانی امیر امجد نقش‌خوانی می‌شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۵ اری بهشت ماه ۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، آناهیتا اقبال‌نژاد، ریحانه سلامت، مونا فرجاد و سام کبودوند نقش‌خوانی می‌کنند.

در خلاص داستان این نمایش‌نامه آمده است: در سه نقطه از شهر شاهد سه روایت مستقل اما مرتبط با هم هستیم از کسانی که هر یک در قربانی کردن یکی دست داشته‌اند...

نمایش‌نامه «تلخی ته گلو» نوشته امیر امجد  در سال ۱۳۹۴ در ۶۴ صفحه قطع جیبی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه توسط نشر نیلا به قیمت ۶۰۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایش‌نامه‌های «وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد» نوشته روزبه حسینی، «یافت‌آباد» نوشته محمد مساوات، «بالستیک زخم» نوشته پیام لاریان، «دوزخ و راه» نوشته سیروس همتی، «خواب خیس ماهی» نوشته مهدی میرباقری، «برف زمین را گرم می‌کند» نوشته مریم منصوری و «لابی» نوشته آرش عباسی، «یه کلیک کوچولو» نوشته محمدرضا کوهستانی و «موزه خصوصی» نوشته تهمینه محمدی معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و بررسی شده بود.

سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش‌نامه‌های منتشر شده جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز