خبرگزاری کار ایران

کیک تولد ۱۲۰ سالگی سینمای ایران بریده شد/نمایش فیلم آن سوی ابر‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۹۷۳

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شامگاه ۲۹ فروردین با نمایش فیلم «آن سوی ابر‌ها» ساخته مجید مجیدی به‌صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه فیلم «آن سوی ابر‌ها» ساخته مجید مجیدی در سینما فلسطین به نمایش درآمد و با اکران این اثر، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر رسما آغاز شد.

پیش از نمایش این فیلم در مراسمی کوتاه که با حضور رضا میرکریمی دبیر جشنواره، رضا کیانیان رییس کاخ جشنواره، محمد صلواتی فرد قایم مقام دبیر، امیر اسفندیاری معاون بین‌الملل، حبیب رضایی بازیگر سینما و … برگزار شد، رضا کیانیان کیک تولد ۱۲۰ سالگی سینمای ایران را برید و برای سینمای ایران آرزوی پیشرفت کرد.

پیش از نمایش جدید‌ترین ساخته مجید مجیدی، رضا کیانیان در یک سخنرانی کوتاه ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان ایرانی و خارجی از زحمات رضا میرکریمی تشکر کرد و گفت: هر شب یک فیلم ایرانی در ساعت ۲۱: ۳۰ اکران می‌شود و پس از آن نوبت به پخش فیلم خارجی می‌رسد. امسال فیلم‌های خیلی خوبی در جشنواره داریم و امیدوارم همانطور که امشب سالن پر شده، در شب‌های دیگر هم چنین اتفاقی رخ دهد.

جدید‌ترین ساخته مجید مجیدی به زبان هندی همراه با زیرنویس انگلیسی و فارسی برای مخاطبان اکران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز