خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۱۸

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حامد رهنمائی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد.

به گزارش ایلنا، فاضل نظری در این حکم به تعاملات موثر و تصویر و تصوری که از ماهیت و عملکرد کانون در اندیشه‌ مخاطبان عام و خاص شکل می‌گیرد اشاره و تاکید کرده است کیفیت فعالیت‌های این مجموعه با نحوه انعکاس و بازتاب خدمات ممتاز و تولیدات متمایز آن نیز ارتباط مستقیم دارد.

براساس این گزارش، در بخش دیگری از این حکم، نقش حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل در سپهر فعالیت‌های کانون حائز اهمیت ویژه در راستای موفقیت عمومی و فرایندی برنامه‌ها دانسته شده است.

بر همین اساس، مدیرعامل کانون پرورش فکری تحقق این امر را مستلزم ارتباط موثر با رسانه‌ها، نهادهای خبری و اطلاع‌رسانی با ملاحظه ظرفیت فعالیت‌های برون‌مرزی به ویژه منطقه‌ای کانون و تمهیدساز و کار متمرکزسازی حوزه‌ اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، هم‌چنین احصاء بازخورد سلیقه و نگاه جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان در رابطه با اقدامات کانون و تلاش در جهت بهبود و ارتقاء ارتباطات درون سازمانی در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرده است.

حامد رهنمائی تاکنون مسئولیت‌های مانند مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران، مدیرعامل مؤسسه‌ سپهر سوره هنر، مسئول برگزاری جشنواره‌های هنری و دبیری جشنواره‌هایی همچون «گزارش یک نگرانی» را برعهده داشته است.

مجتبی دانشور پیش از این مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به مدت دو سال و هشت ماه بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز