خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سینماداران در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش قیمت بلیت با نظر ارشاد انجام شده/به دنبال افزایش روزهای نیم‌بها به دوروز در هفته هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۷۲

رئیس انجمن سینماداران می‌گوید که پیشنهاد انجمن سینماداران افزایش قیمت بلیت در همه سینماها با یک درصد مشخص بود.

محمد قاصد اشرفی (رئیس انجمن سینماداران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به افزایش قیمت بلیت سینماها در سال ۹۷ و تأثیر آن بر میزان فروش فیلم‌ها گفت: قیمت بلیت سینماها و تعیین آن از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و صنوف فقط پیشنهاد افزایش قیمت می‌دهند.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این بود که قیمت بلیت همه سینماها اعم از مدرن، ممتاز و درجه یک افزایش پیدا کند اما نظر وزارت ارشاد این بود که قیمت بلیت برای سینماهای مدرن فقط افزایش پیدا بکند.

اشرفی با اشاره به اینکه هزینه سینماهای  ممتاز و درجه یک اعم از حقوق کارگران و کارکنان و همچنین هزینه نگهداری و انرژی نیز بالا است، افزود: افزایش قیمت بلیت صورت گرفته براساس نظر انجمن سینماداران نبوده و  پیشنهاد ما افزایش قیمت بلیت همه سینماها بوده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش نیافتن قیمت بلیت سینماهای  ممتاز و درجه یک بار منفی روانی برای این سینماها دارد و آنها معترض هستند، افزود: قرار است بعد از تعطیلات عید نوروز  با رئیس سازمان سینمایی و معاون نظارت و ارزشیابی جلساتی برگزار کنیم و پیشنهاد بدهیم که افزایش قیمت بلیت شامل همه سینماها بشود.

وی ادامه داد: همچنین می‌خواهیم پیشنهاد بدهیم تا تعداد روزهای نیم‌بها به دو روز در هفته افزایش پیدا کند و علاوه بر روزهای سه‌شنبه، روزهای شنبه نیز بلیت سینماها نیم بها شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز