خبرگزاری کار ایران

سنگلج در نوروز تعطیل نیست/خنکای ختم خاطره در تالار حافظ

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۶۳

اجرای نمایش «خنکای ختم خاطره» بعد از ۸ سال در تالار حافظ و نیز آغاز فعالیت تماشاخانه سنگلج از سوم فروردین دو خبر از رویدادهای تئاتری است.

به گزارش ایلنا، نمایش خنکای ختم خاطره به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و با کارگردانی حامد ادوای اردیبهشت سال ۹۷ در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

این نمایش که آخرین تولید گروه تئاتر گره است، با حضور در ششمین دوره جشنواره تئاترشهر، موفق به دریافت جوایز بهترین کارگردانی، بازیگری زن و مرد و همچنین کسب عنوان نمایش برگزیده جشنواره شد.

از نمایش‌های پیشین گروه تئاتر گره، می‌توان به باگانه، پشت سرت نگاه نکن، ماه و پلنگ و نمایش زندگی یک هنرمند اشاره کرد.

این اثر از ۱۷ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد در تالار حافظ اجرا می‌شود.

سنگلج در نوروز تعطیل نیست

تماشاخانه سنگلج امسال هم همچون سال گذشته از سوم فروردین پذیرای مهمانان نوروزی است و تعطیلی ندارد.

نمایش «خواستگاری مهری ناز شاهدخت دیار سختستان» به کارگردانی عطاالله کوپال که قرار بود از روز ۵ فروردین روی صحنه برود اجرای خود را از روز سوم سال جدید آغاز می‌کند.

نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» به کارگردانی رحمت امینی که پیشتر قرار بود از ۳ فروردین روی صحنه برود با یک روز تاخیر و از روز چهارم سال نو پذیرای تماشاگران در تماشاخانه سنگلج خواهد بود.

اجرای نمایش «خواستگاری مهری ناز شاهدخت دیار سختستان» در ساعت ۱۸ و از روز ۳ فروردین و نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» ساعت ۱۹:۴۵ و از روز ۴ فروردین برنامه تماشاخانه سنگلج در سال جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز