خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره جهانی فیلم فجر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۲۱۶

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر تا یکشنبه 20 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که از دوشنبه سی‌ام بهمن‌ماه آغاز شده بود و به مدت ۱۵ روز ادامه داشت، تا بیستم اسفندماه تمدید شد.

20 اسفندماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

ثبت درخواست برای دریافت کارت حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر تنها از طریق سایت www.fajriff.com صورت می‌گیرد و درخواست‌های حضوری پذیرفته نمی‌شود.

اهالی رسانه ضمن تکمیل اطلاعات شخصی لازم است معرفی نامه‌ای از سوی رسانه مبتوع خود در سایت ارائه و حداقل یک نمونه مطلب خود را درباره سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن بارگذاری کنند.

اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند مستقل و بدون حضور در لیست اسامی رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت معتبر عضویت انجمن و همچنین حداقل یک نمونه مطلب خود را درباره سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن که در طول یک سال گذشته منتشر شده در سامانه بارگذاری کنند.

این فراخوان تمام رسانه‌ها اعم از رادیو، تلویزیون، برنامه‌های اینترنتی (iptv)، خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی و همچنین رسانه‌های خارجی مقیم ایران را شامل می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com  و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com  است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز