خبرگزاری کار ایران

«دارکوب»‌ها روی صحنه رفتند/اولن اجرای زنده روزبه بمانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۸۳

کنسرت گروه موسیقی دارکوب در حالی شب گذشته روی صحنه رفت که روزبه بمانی (ترانه‌سرا) اولین حضورش را به عنوان خواننده روی صحنه تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، کنسرت زمستانی گروه موسیقی دارکوب شنبه (12 اسفند ماه) در تالار وحدت روی صحنه رفت. همایون نصیری در ابتدای این کنسرت خطاب به حاضران در سالن گفت: خوشحالیم که با مخاطبینی تا این حد فرهیخته طرف‌ هستیم که هنوز موسیقی جدی را حمایت می‌کنند و این برای ما قابل احترام است. امشب با انرژی تمام برای شما ساز می‌زنیم و می‌کوبیم چون کار دارکوب‌ها کوبیدن است.

در ادامه، قطعه «رود» از ساخته‌های آرین ملکیان و سولوی عود میثم مروستی اجرا شد. قطعه «ترش رو» بخش بعدی برنامه بود که سجاد عرب‌زاده آن را خواند. همچنین قطعه «یک نظر بر یار کردم» در ادامه اجرا شد.

در اواسط کنسرت به یکباره با پخش دکلمه نخست قطعه «خون بس» با صدای روزبه بمانی، این ترانه‌سرا و خواننده روی صحنه آمد و قطعه جدید گروه دارکوب را با عنوان «خون بس» اجرا کرد.

این کنسرت نخستین اجرای زنده و رسمی روزبه بمانی در مقام خواننده بود که خطاب به حاضران گفت: این اولین اجرای رسمی و زنده من روی صحنه بود و اقعا برایم سخت بود. حالا می‌فهمم که شما چقدر سختی کشیده‌اید روی صحنه آقای عصار! ولی قطعا هر خواننده‌ای هم این شانس را ندارد که اولین اجرای رسمی و زنده خود را با بهترین‌های مملکت‌اش روی صحنه ببرد. واقعا برای من حضور در کنار اعضای دارکوب لذت‌ بخش بود.

پس از اینکه روزبه بمانی صحنه را ترک کرد، همایون نصیری گفت: روزبه بمانی احتیاجی به تعریف من ندارد و سال‌های سال خودش را با آثارش ثابت کرده است. چقدر خوشحالیم که با روزبه همکاری می‌کنیم. وقتی با روزبه بمانی کار می‌کنی به جرات می‌توانم بگویم که دیگر کار کردن با سایر شاعران سخت است.

 بخش بعدی کنسرت «جانا» جدیدترین قطعه گروه دارکوب با ترانه و ملودی سجاد عرب‌زاده نیز برای اولین بار اجرا شد و همایون نصیری از انتشار این اثر در هفته‌های آینده خبر داد.

همچنین محسن شریفیان نیز قطعه «لیوا» را اجرا کرد. تکرار اجرای قطعه «ترش رو» پایانی بود بر نخستین شب کنسرت گروه دارکوب در تالار وحدت که اجرای چند قطعه بی‌کلام کوبه‌ای از سوی اعضای گروه نیز غافلگیری دارکوب‌ها در این برنامه بود.

همایون نصیری، هومن نامداری، آرش پزندمقدم، مسعود همایونی، محسن شریفیان، روزبه بمانی، سجاد عرب‌زاده، حسین رضائی‌نیا و... در این کنسرت در قالب گروه دارکوب به اجرای برنامه پرداختند.

کنسرت زمستانه گروه دارکوب به همت موسسه «کامیاب بهاران» و به تهیه‌کنندگی علی حق شناس روی صحنه رفت و چهره‌هایی چون علیرضا عصار و سیامک انصاری نیز ازجمله مخاطبان این کنسرت بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز