خبرگزاری کار ایران

مجموعه داستان‌های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۱۹۷

مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح از انتشار مجموعه داستان‌های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس با عنوان «در پی عشق دویدن» خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر نصیربیگی (مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح)گفت: باتوجه به رسالت گروه هنرهای نمایشی روایت فتح در تأمین و تدارک منابع و محتوای حوزه تخصصی و لزوم بهره‌برداری از آثار مکتوب، داستانی و ادبیات شفاهی ماندگار در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارائه اسلوبی مدون و علمی جهت استفاده مؤثر نمایشنامه‌نویسان خلاق و متعهد از منابع داستان‌های دراماتیک، بر آن شدیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با بهره‌گیری از اساتید و نویسندگان جوان، مجموعه داستان‌های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس را با عنوان «در پی عشق دویدن» تهیه و تدوین کنیم.

نصیر بیگی افزود: این کتاب در شش فصل شامل بیش از ۴۰ داستان دراماتیک و شش نمایشنامه براساس داستان‌های مذکور به رشته تحریر درآمده است.

وی در ادامه گفت: این مجموعه با همراهی نویسندگانی چون آقایان سعید تشکری، عبدالرضا فریدزاده، محمدرضا آریان‌فر، سیروس همتی، خانم ندا ثابتی و با هدایت و سرپرستی نصرالله قادری پدید آمده است که امیدواریم این اثر ارزشمند مورد توجه و قبول جامعه فرهیخته و هنرمندان تئاتر کشور قرار گرفته و بستری برای خلق آثار متون نمایشی ماندگار خصوصا برای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت باشد.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت خاطرنشان کرد این اثر پس از مراسم رونمایی در اوایل سال آینده توسط انتشارات ساقی منتشر و در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۷ در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز