خبرگزاری کار ایران

شعرخوانی مسعود احمدی در کتاب صوتی «کابوس»

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۵۸

یک کتاب صوتی شامل مجموعه شعرهای مسعود احمدی با صدای شاعر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب صوتی «کابوس» که مجموعه شعرهای مسعود احمدی با صدای شاعر را شامل می‌شود توسط وب‌سایت کارگاه اتفاق منتشر شده است. موسسه فرهنگی و هنری رها فیلم نیز در تهیه و انتشار این کتاب صوتی همراهی داشته است. این مجموعه محل عرضه‌ی کتاب‌های گویا در زمینه‌های مختلف شامل ادبیات کودکان، بزرگسالان، فلسفه و روان‌شناسی و ... است که توسط فعالان حوزه تولید کتاب صوتی تهیه و منتشر می‌شوند.

کتاب صوتی «کابوس» مجموعه‌ای از اشعاری است که پیش از این توسط موسسه انتشاراتی بوتیمار و انتشارات افراز منتشر شده‌اند اما اینک در قالب سی‌دی عرضه شده‌اند.
 
این کتاب صوتی که حدوداً ۵۵ دقیقه شعرخوانی با صدای شاعر را شامل می‌شود، گزیده‌ای از اشعار کتاب‌های اولیه مسعود احمدی تا دو کتاب آخر او یعنی «دارم به آخر خودم نزدیک می‌شوم» چاپ سال ۹۳ و «در زیر پوست انگشتان دست چپم» چاپ سال ۹۵ را دربرمی‌گیرد. این دو کتاب نیز قرار است در قالب کتاب صوتی دیگری به زودی منتشر شوند.
 
مسعود احمدی، بنیان‌گذار برخی رخدادهای فرهنگی- ادبی بوده که سرویراستاری بسیاری از مجموعه‌های ادبی ازجمله کتاب‌های نسل دیگر انتشارات فکر روز، کتاب‌های صدای امروز نشر همراه و صفحات شعر صدای امروز مجله دنیای سخن را در کارنامه ادبی خود دارد.
 
از کتاب‌های منتشر شده‌ی مسعود احمدی می‌توان به «۲۴ ساعت، منظومه برای کودکان»، «شبنم و گرگ و میش، منظومه برای نوجوانان»، «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه» و «دونده خسته» اشاره کرد. آخرین مجموعه شعر او با نام «در زیر پوست انگشتان دست چپم» پرفروش‌ترین کتاب شعر سال ۹۵ و ۹۶ تاکنون بوده است.

کتاب صوتی «کابوس» که مجموعه شعرهای مسعود احمدی با صدای خود شاعر را شامل می‌شود، به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز