خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد:

خدشه‌دار شدن آرای مردمی در جشنواره فیلم فجر در پی بالا بودن میزان بلیت توزیعی میان ارگان‌ها و نهادها

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۷۰

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر آمار بلیت توزیع شده بین ارگان‌ها و نهادها بالا باشد، آرای مردمی در جشنواره فیلم فجر دچار خدشه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ درباره برخی اعتراض‌ها در خصوص نحوه توزیع بلیت آثار جشنواره سی و ششم فیلم فجر اظهار کرد: قطعاً اگر آمار بلیت توزیع شده بین ارگان‌ها و نهادها بالا باشد، آرای مردمی دچار خدشه خواهد شد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این موضوع ورود کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی باید با تعامل و گفت‌وگو مسائل خود را حل و فصل کنند به خانه ملت گفت: فلسفه برگزاری جشنواره فجر این است که در این ایام مردم از برگزاری چنین جشنواره‌هایی خرسند و منتفع شوند.

وی با بیان اینکه مجلس و کمیسیون فرهنگی سعی می‌کند کمتر به مسائل داخلی هنرمندان ورود کند، افزود: قطعاً برگزارکنندگان جشنواره فجر برای رسیدگی به اعتراض هنرمندان تدبیری اندیشیده‌اند و در صورتی که به نتیجه‌ای نرسند کمیسیون فرهنگی می‌تواند این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: قطعاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با توجه به اهمیت آرای مردمی در جشنواره فجر برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز