خبرگزاری کار ایران

فروش ۳۳۰ میلیون تومانی سه نمایش در ایرانشهر/۱۲ هزار نفر «لاسارو»، «نفر دوم» و «صد در صد» را دیدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۹۱

نمایش‌های «نفردوم» با ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب، «لاسارو» با ۱ هزار و ۵۸ مخاطب و «صد در صد» با ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «نفردوم» به کارگردانی مهین صدری با ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب، «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان با ۱ هزار و ۵۸ مخاطب و «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی با ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «نفر دوم»، «لاسارو» و«صد درصد» که به ترتیب از ۲۸ آذر و ۸ دی در ساعت‌های ۱۹، ۱۹:۳۰ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری در ۲۵ اجرای خود پذیرای ۲ هزار و ۳۸۸ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۶۴۷ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی، ۱۸۷۳  مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵  هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۱۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نفر دوم» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۵۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان نیز در ۱۸ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۵۷ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۵۴۶ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی، ۲۶۲ مخاطب با بلیت ۳۰، ۳۵ و ۴۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۴۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «لاسارو» طی ۱۸ اجرا مبلغ ۱۹ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان بوده است.

نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی نیز در ۳۸ اجرای خود پذیرای ۸ هزار ۴۵۸ مخاطب بود که از این تعداد مخاطب، ۲۸۰۴ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی، ۵۱۲۱ مخاطب با بلیت ۳۰، ۳۵ و ۴۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۵۳۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «صد در صد» طی ۳۸ اجرا مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز