خبرگزاری کار ایران

سمفونی نهم ساخته محمدرضا هنرمند به پایان فیلمبرداری نزدیک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۴۷

محمدرضا هنرمند فیلم سینمایی "سمفونی نهم" را به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی می‌سازد.

به گزارش ایلنا محمدرضا هنرمند بعد از پانزده سال «سمفونی نهم» را به عنوان دهمین فیلمش و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی آغاز کرده است.

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، مارین ون هولک و محمدرضا فروتن بازیگران این فیلم هستند.

مدیریت فیلم برداری این پروژه سینمایی به عهده هومن بهمنش است و مشکین مهرگان صحنه و لباس سمفونی نهم را مدیریت می‌کند. طراحی و مدیریت گریم این پروژه با مجید اسکندری است و مدیریت تولید این فیلم را مهدی بدرلو بر عهده دارد.

صدای سمفونی نهم توسط مهدی ابراهیم‌زاده به گوش شما خواهد رسید و محمدرضا موئینی رفیق دیرینه محمدرضا هنرمند فیلم را تدوین خواهد کرد. عکس‌های فیلم را احمدرضا شجاعی ثبت می‌کند و آیدا مصباحی با مدیریت رسانه و تبلیغاتِ سمفونی نهم همراه این فیلم است. سکانس‌های سمفونی نهم در کاشان و تهران در حال فیلمبرداری‌ست و بیش از ٧٠ درصد کار فیلمبرداری شده است.

فیلمنامهٔ سمفونی نهم با نویسندگی مشترک محمدرضا هنرمند و حامد افضلی به نگارش درآمده است،

فیلمنامه‌ای که با تعدد لوکیشن روبروست و سکانس‌هایی از زندگی شخصیت‌های مهمی در جهان و ایران که تصویرشان برای اولین بار در سینمای ایران می‌بینیم.

شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز