خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اکران همزمان جن زیبا در ایران و ترکیه بعد از جام جهانی/فیلم در جشنواره نمایش داده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۶۸۱

مهرداد فرید از اکران همزمان فیلم سینمایی جن زیبا در ایران و ترکیه خبر داد.

مهرداد فرید (تهیه‌کننده فیلم سینمایی جن زیبا) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت این فیلم و حضور نداشتن آن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: ما اصلا فیلم جن زیبا را به جشنواره فیلم فجر ارائه نکرده‌ایم. البته فرم جشنواره را تکمیل کرده بودیم اما هیچ نسخه‌ای به فجر ارائه نکردیم زیرا فیلم آماده نمایش نبود.

فرید با اشاره به آخرین وضعیت فیلم افزود: مراحل فنی فیلم بسیار طولانی است. فیلم در آخرین مراحل تدوین است و جلوه‌های ویژه کامپیوتری فیلم نیز انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم جن زیبا برای مردم و اکران ساخته شده، افزود: تلاش داریم بعد از جام جهانی فوتبال روسیه در سال آینده فیلم را به صورت همزمان در ایران و ترکیه اکران کنیم. البته نسخه‌ای که در ایران به نمایش درمی‌آید هیچ تفاوتی با نسخه‌ای که در ترکیه اکران می‌شود، ندارد.

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی و فیلمبرداری بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با حضور نورگل یشیل چای، فرهاد اصلانی، محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است.

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار  و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.

فرید درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای به نام "ملاقات با جرجیس" هستم که یک فیلمنامه اجتماعی و کمدی است و قصد دارم آن را بهار سال ۹۷ بسازم.

فرید که فیلم "دعوتنامه" را از جشنواره سال گذشته در نوبت اکران دارد، افزود: پخش این فیلم با حوزه هنری است و در حال برنامه‌ریزی هستم تا فیلم را بعد از پایان جشنواره فیلم فجر اکران کنیم البته برای اکران تغییراتی نیز در فیلم اعمال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز