خبرگزاری کار ایران

مونسان خبر داد؛

احتمال کاهش مبلغ عوارض خروج از کشور

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۵۵۹

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از احتمال کاهش مبلغ عوارض خروج از کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مونسان درباره آخرین پیگیری‌ها درباره نرخ عوارض خروج از کشور که در لایحه بودجه سال ۹۷، با سه تا شش‌برابر افزایش روبه‌رو شده بود، گفت: مبلغ عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه دولت مشخص شده و درحال بررسی در مجلس است، ما هم صحبت‌های مختلفی را درباره مبلغ جدید آن شنیده‌ایم که منتظریم ببینیم مجلس محترم در ‌‌نهایت، چه عددی را تصویب می‌کند.

او گفت: آخرین صحبتی که از رسانه‌ها شنیده‌ام مبلغ آن ۱۵۰‌ هزار تومان بوده است. حالا منتظریم ببینیم مجلس چه تصمیمی می‌گیرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی درباره رشد تصاعدی نرخ عوارض خروج از کشور که در لایحه بودجه از سه تا شش‌برابر، بسته به تعداد سفر سالانه درنظر گرفته شده، اظهار کرد: آن‌طور که ما شنیدیم این رشد تصاعدی حذف خواهد شد و فقط یک عدد برای عوارض خروج ثابت خواهد شد.

مونسان در پاسخ به این پرسش که کاهش نرخ عوارض براساس دستور معاون‌اول رئیس‌جمهوری که به سازمان برنامه بودجه در این‌باره نامه نوشته صورت می‌گیرد یا در نتیجه رای‌گیری نمایندگان مجلس مشخص خواهد شد، بیان کرد: لایحه بودجه که براساس اعداد قبلی به مجلس فرستاده شده، دچار تغییر نشده است. ما در حال حاضر منتظر نظر و تصمیم نمایندگان مجلس هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز