خبرگزاری کار ایران

کامبیز درمبخش با «انرژی مثبت»اش می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۱۰

نمایشگاه کارتن‌های کامبیز درم بخش با عنوان «انرژی مثبت» در روز جمعه ۸ دی ماه از ساعت ۴ الی ۸ شب در گالری سیحون افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کامبیز درم بخش زادهٔ ۸ خرداد ۱۳۲۱ در شیراز طراح، کاریکاتوریست و گرافیست ایرانی است. او برنده چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی است و تاکنون چندین نمایشگاه مستقل از آثارش در کشورهای مختلف جهان برگزار شده‌ است.

در این نمایشگاه ۳۰ تا از آثار وی که مربوط به سال ۹۶ است به نمایش خواهد آمد. وی درباره نمایشگاه می‌گوید: در این نمایشگاه‌‌‌ همان کاریکاتورهای همیشگی‌ام را خواهید دید و این آثار طرح‌های چند صحنه‌ای است که نظایرش را پیشتر در مجله همشهری داستان هم دیده‌ بودیم. درواقع هر کدام از آن‌ها، یک انیمیشن یا داستانی کوتاه است.

وی درخصوص انتخاب این عنوان توضیح داد و گفت: تا به حال، هر بار که نمایشگاهی گذاشته‌ام، این انرژی مثبت را از مردم گرفته‌ام. من هم این بار ترجیح دادم که با همین عنوان نمایشگاهم را برگزار کنم؛ در این بلبشویِ جنگ و نابسامانی‌های دنیا، زلزله، آلودگی هوا و مشکلات دیگری که دنیا و مملکت ما از آن رنج می‌برد، این نمایشگاه می‌تواند یک زنگ تفریح باشد تا مردم حس خوبی را تجربه کنند و یک مقدار آرامش بگیرند و خستگی از تنشان در برود.

این نمایشگاه تا ۲۰ دی ماه در گالری سیحون به آدرس خیابان وزرا –کوچه چهارم –پلاک ۱۱ ادامه خواهد داشت و بازدید هر روز از ساعت ۱۱صبح الی ۷ عصر است.

گالری روزهای دوشنبه تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز