خبرگزاری کار ایران

اردشیر صالح‌پور رییس جدید یونیمای ایران شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۳۱

در جلسه مجمع عمومی اتحادیه نمایشگران عروسکی ایران که با حضور اعضای تهران و شهرستان‌ها تشکیل شد پس از قرائت گزارش هیت مدیره سابق و استماع گزارش واحدهای استانی کشور رای‌گیری انجام شد و هیئت مدیره جدید برای یک دوره چهارساله انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، هیئت مدیره جدید شامل اردشیر صالح پور، سلما محسنی، فرناز بهزادی، مجید بوربور، رامین کهن، عباس خاندانی، فهیمه میرزاحسینی هستند، همچنین مهدی حبیبی و سهیلا باجلان به‌عنوان عضو علی‌البدل و کیوان اقبالی به عنوان بازرس و هومن روح تافی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی یونیما unima سازمانی غیردولتی بین‌المللی است که اشخاصی که به توسعه هنر عروسکی کمک می‌کنند را باهدف استفاده از این هنر در راستای ارزش‌های انسانی مانند صلح و تفاهم متقابل بین مردم صرفنظر از نژاد و گرایش‌های مذهبی یا سیاسی و تفاوت‌های فرهنگی و با احترام به حقوق بشر به گونه تعریف شده در اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد مورخ دهم دسامبر 1948 از سراسر جهان گرد هم می‌آورد.  

مرکز یونیمای ایران قریب بیست سال است که فعالیت داشته و به عنوان یکی از شاخص‌ترین مراکز ملی یونیما در جهان صاحب دوکرسی و عضویت در کمیته اجرایی و میراث جهانی حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز