خبرگزاری کار ایران

الناز شاکردوست «گم و گور» را پرفروش کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۱۳

نمایش‌های «گم و گور» با ۶ هزار و ۷۰۳ مخاطب، «در انتظار آدولف» با ۶ هزار و ۲۴۰ مخاطب، «تنهایی پرهیاهو» با ۴ هزار و ۲۴۳ مخاطب و «پسران تاریخ» با ۴ هزار و ۸۴ مخاطب به اجرای خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «گم و گور»، «در انتظار آدولف»، «تنهایی پرهیاهو» و «پسران تاریخ» که از ۲۱ و ۲۲ آبان در ساعت‌های ۱۸، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده کرمانی و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «گم و گور» به کارگردانی امیر مهندسیان در ۳۰ اجرای خود پذیرای ۶ هزار و ۷۰۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۸۹۰ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۵۰ هزارتومانی، ۷۱۷ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵ هزارتومانی، ۶۷۲ مخاطب با بلیت های ۲۰و ۲۱ و ۲۸ تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۲۴ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «گم و گور» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۲۵۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «درانتظار آدولف» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی  نیز در ۳۰ اجرای خودپذیرای ۶ هزار و ۲۴۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۷۰ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ هزارتومانی، ۱۹۰۲ مخاطب با بلیت ۲۰ و ۲۵ و ۲۸ هزارتومانی و ۲۸۰ مخاطب با بلیت های ۱۵ و ۱۷ تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۸۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «درانتظار آدولف» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۱۷۶ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیرکاوه آهنین جان نیز در ۲۸ اجرای خودپذیرای ۴ هزار ۲۴۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۵۵۴ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزارتومانی، ۲۴۰۸ مخاطب با بلیت های ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴ و ۲۵ هزار تومانی و ۸۹۳ مخاطب با بلیت های ۱۰، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸ و ۱۹ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۸۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «تنهایی پر هیاهو» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۸۵ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل نژاد  نیز در ۳۰ اجرای خودپذیرای ۴ هزار ۸۴ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۷۲۳ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزارتومانی، ۱۹۴۲ مخاطب با بلیت های  ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۱۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «پسران تاریخ» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۹۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بوده است.

بر اساس آمار اعلام شده و فروش هر کدام از نمایش‌ها، نمایش «گم و گور» به کارگردانی امیر مهندسیان توانست یکی از پرفروش‌ترین نمایش‌های تماشاخانه ایران شهر در سال ۹۶ قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز