خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با روز پژوهش برگزار می‌شود؛

آیین رونمایی از کتاب «نقش اجتماعی کتابخانه‌ها»

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۸۴

هم‌زمان با روز پژوهش آیین رونمایی از کتاب «نقش اجتماعی کتابخانه‌ها: راهکارها و راهبردهای کاهش نابرابری در دسترسی به دانش» ترجمه محمدرضا مجیدی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با روز پژوهش و در راستای تحقق طرح سیاست‌گذاری ملی کتابخانه‌های عمومی، آیین رونمایی از کتاب «نقش اجتماعی کتابخانه‌ها: راهکارها و راهبردهای کاهش نابرابری در دسترسی به دانش (تجربه فرانسه از گذشته تاکنون)» ترجمه محمدرضا مجیدی (عضو هیئت‌علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دبیر مجمع مجالس آسیایی) برگزار خواهد شد.

کتاب «نقش اجتماعی کتابخانه‌ها» به تجربه کشور فرانسه در حوزه کتابخانه‌ها و مراحل پیدایی و پویایی آن‌ها از گذشته تاکنون پرداخته است.

علیرضا نوروزی، عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و حجت‌الله ایوبی، مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت‌علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران میهمانان ویژه این نشست خواهند بود.

آیین رونمایی از کتاب «نقش اجتماعی کتابخانه‌ها» ساعت ۱۵ روز شنبه (۲۵ آذرماه) در مرکز مطالعات عالی بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به نشانی بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز