خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

خبر کیهان تکذیب شد/حمایت مالی سازمان اوج از جشنواره فیلم فجر کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۷۶

مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ خبر حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزنامه "کیهان" امروز (14 آذر ماه) خبری منتشر کرد با این مضمون که "سازمان هنری و رسانه‌ای اوج پیشنهاد حمایت کامل مالی از سی و ششمین دوره جشنواره فجر با مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را داده است و این پیشنهاد به صندوق اعتباری هنر و رئیس ‌سازمان سینمایی ارایه شده هرچند مخالفت ابتدایی محمدمهدی حیدریان را به دنبال داشته است."

اما محمد ذوقی (مدیر روابط عمومی سازمان هنری و رسانه‌ای اوج) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تکذیب این خبر گفت: چنین خبر و مسئله‌ای اصلا صحت ندارد و چنین پیشنهادی نیز مطرح نشده است نه جشنواره فیلم فجر به پول سازمان اوج نیاز دارد و نه سازمان سینمایی اوج وظیفه‌اش حمایت مالی از جشنواره است. کار ما ساخت فیلم و سریال است و در این راستا امسال نیز چهار فیلم سینمایی را ساخته‌ایم.

وی  درباره دلایل انتشار این خبر در روزنامه کیهان و فضای مجازی گفت: نسخه اولیه و راف کات برخی از این فیلم‌ها را تعدادی از دوستان دیده‌اند به نظر می‌رسد از آنجا که این فیلم‌ها امکان دارد جوایزی را در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر کسب کند، برخی افراد یک خط رسانه‌ای  را آغاز کردند تا نشان دهند که این جوایز به دلیل حمایت مالی سازمان اوج بوده است. اما چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز