خبرگزاری کار ایران

کوئینتت تهران آثار "آستور پیاتزولا" را روی صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۹۱

کوئینتت تهران آثار آستور پیاتزولا را اوایل دی ماه در تالار رودکی روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایلنا، کوئینتت تهران پنجم و ششم دی از ساعت ۲۰ در تالار رودکی کنسرتی از آثار آستور پیاتزولا را برای علاقمندان این آهنگساز آرژانتینی اجرا خواهد کرد.

این گروه توسط شهرزاد جعفری(پیانو)، مهرداد مهدی(آکاردئون)، علیرضاچهره قانی(ویولون)، محمدرضا جبار(کنترباس) و فرزان فلک دهی(گیتار الکتریک) تشکیل شده و با هدف پرداختن به آثار آستور پیاتزولا با سازبندی پیشنهادی وی شروع به کار کرد.

علاقمندان بلیت‌های کنسرت کوئینتت تهران را می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

پیاتزولا (۱۹۲۱-۱۹۹۲) آهنگساز و نوازنده آرژانتینی است. ساخته‌هایش اغلب از موسیقی جَز و کلاسیک تأثیر گرفته و موسیقی تانگو را دگرگون کرده است. او نوازنده چیره‌دست آکاردئون (باندونئون) نیز بود و در اجرای بسیاری از آثار خود این ساز را می‌نواخت.

سازبندی پیانو، آکاردئون (باندنئون)، ویولن، کنترباس و گیتار الکتریک پیشنهادی از سوی آستور پیاتزولا در حیطه تمبر و نوع صدا دهی آنسامبل بوده که برای کوئینتت تهران مجالی برای کشف زوایای متفاوت آن است.

کمال کچوئیان( مشاور گرافیک و طراح پوستر و بروشور)، زهرا سلیمیان مدیر روابط عمومی و امور رسانه، امید عرفانی و آیدا افتخاری (عکاس) دیگر همراهان این اجرا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز