خبرگزاری کار ایران

روز پنجم نمایشگاه مطبوعات پر سر و صدا بود؛

از صحبت‌های خبرساز شمخانی و نوبخت تا «ظریف‌کِشون» خبرنگاران/«حصر» از زبان دبیر شورای عالی امنیت ملی "تیتر" شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۶۳

روز پنجم از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور چهره‌های سیاسی، اجتماعی و انتظامی و اقتصادی و نیز برخی چهره‌های فرهنگ و هنر در کنار نشست‌های خبری خبرساز نمایشگاهی، برای رسانه‌ها روز پرکاری محسوب می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو نشست خبری مهم یعنی علی شمخانی (دبیر شورای عالی امنیت ملی) و محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت) و همچنین صحبت‌های محمدجواد ظریف (وزیر امور خارجه) در بازدید از نمایشگاه مطبوعات باعث شد نمایشگاه مطبوعات در روز پنجم در صفحه اول اغلب روزنامه‌ها جای بگیرد.

نشست خبری علی شمخانی در نمایشگاه مطبوعات که درباره مساله حصر صحبت کرده بود، در تعدادی از رسانه‌ها همچون اعتماد، آفتاب‌امروز، رسالت و روزنامه آرمان منتشر شد. روزنامه رسالت صحبت‌های محمدجواد ظریف در بازدید از چند رسانه را نیز پوشش داده است.

از صحبت‌های خبرساز شمخانی و نوبخت تا «ظریف‌کِشون» خبرنگاران/«حصر» از زبان دبیر شورای عالی امنیت ملی "تیتر" شد

روزنامه بهار نیز عکس اصلی خود را به موضوع نشست خبری شمخانی در نمایشگاه اختصاص داده و همچنین گزارشی از نحوه برگزاری نمایشگاه مطبوعات با تیتر «نیاز به بازنگری در اهداف» منتشر کرده است.

روزنامه جمهوری‌اسلامی در نیم صفحه اول خود به نشر اخباری از نشست خبری سخنگوی دولت، شمخانی و محمدجواد ظریف در نمایشگاه مطبوعات پرداخته است.

روزنامه اطلاعات یکی از تیترهای اصلی خود را به پوشش نشست خبری سخنگوی دولت در محل بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اختصاص داده و روزنامه شرق در تیتر گوشواره خود به پوشش نشست خبری محمدباقر نوبخت پرداخته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجم نمایشگاه به دیدار روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها آمد و دقایقی در غرفه این رسانه‌ها توقف کرد.

محمدجواد ظریف هم برای اولین ار طی سال‌های گذشته به نمایشگاه مطبوعات آمد و در حالی که در حلقه تعداد زیادی از خبرنگاران قرار گرفته بود؛ از غرفه چند خبرگزاری بازدید کرد و رفت.

خبرگزاری ایلنا در روز پنجم نمایشگاه نشست نقد و بررسی «ضرورت گفتگوی ملی و نقش احزاب» را با حضور سیدمحمد حسینی (وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی) و نیز محمود صادقی (نماینده مجلس) برگزار کرد که با استقبال بسیار زیاد بازدیدکنندگان از نمایشگاه مواجه شد.

دیروز از طیف معاونان و مسئولان و نمایندگان مجلس تعداد بیشتری به نمایشگاه آمدند و از غرفه رسانه‌ها بازدید کردند که همین موضوع باعث شده بود رسانه‌ها تا ساعت پایانی نمایشگاه فرصت سر خاراندن هم نداشته باشند.

توزیع بلیت رایگان فیم خفه‌گی فریدون جیرانی در غرفه سینما، استندآپ کمدی امیر کربلایی‌زاده و نشست سروش صحت در کنار پرفورمرهایی که نمایش‌های کوتاهی در جای جای نمایشگاه برگزار می‌کردند، از دیگر نکات قابل توجه روز گذشته بود.

در کنار همه اینها، سرعت پایین اینترنت خیلی‌ها را از بازدیدکننده و غرفه‌دار شاکی کرده بود.

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا ۱۲ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز