خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نمایش کوکوی کبوتران حرم

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۶۱

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «کوکوی کبوتران حرم» جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی افسانه ماهیان با رویکردی اجتماعی، از روز چهارشنبه ۵مهر ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، بن‌مایه نمایش «کوکوی کبوتران حرم» ازجمله «این نمایش در ستایش گوش است که هوش ببخشد» الهام می‌گیرد، جمله‌ای که علیرضا نادری نویسنده نمایشنامه برآن تأکید دارد و این‌بار افسانه ماهیان به‌عنوان کارگردان با تدابیری هوشمندانه بر ماهیت این جمله که باید ۱۲ شخصیت زن درون نمایشنامه خوب شنیده شوند تا رازهایی بر ما پدیدار شوند را روی صحنه می‌برد.  

افسانه ماهیان پیش از این کارگردانی آثاری چون هم هوایی، سه جلسه تراپی و از زیرزمین تا پشت بام را برعهده داشته است.

در این نمایش که ۱۲پرسوناژ زن دارد (به ترتیب نقش) مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل این نمایش می‌توان به منوچهر شجاع (طراح صحنه، لباس و نور)، امیر اسمی (طراح گرافیک)، بامداد افشار (موسیقی)، تورج ثمینی‌پور (تهیه کننده)، زمان وفاجویی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)،‌ روژان کردنژاد (دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه)، نونا نیسی و اشکان جذابیان (مدیران صحنه) و البرز تیمورزاده (عکس و ویدئو) اشاره کرد.

کوکوی کبوتران حرم از ۱۳ مهر در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، پلاک ۷۴ هر شب ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز