خبرگزاری کار ایران

نعمت‌الله؛ فیلم کنسرت- نمایش سی را می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۲۷

نعمت‌الله که پیش از این در فیلم‌هایی چون آرایش غلیظ و رگِ خواب با همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری داشته است؛ فیلم‌برداری پروژه سی برای ساختِ فیلمی از آن را به همراه تیم اجرایی خود در شب‌های پایانی اجرا آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، پروژه «سی» کاری از «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» و مدیریت «تهمورس پورناظری» پس از گذراندن 30 شب اجرا در فضای باز کاخ سعدآباد امشب به پایان می‌رسد و این در حالی است که شب گذشته، سفیر ایران در انگلیس و سفیرِ انگلیس در ایران مهمانِ ویژه‌ی این کنسرت- نمایش بودند؛ همچنین هم‌اکنون «حمید نعمت‌الله» مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت- نمایش است که با 120 هزار مخاطب، توانست رکورد تعداد مخاطبانِ اجرای زنده در ایران که پیش از این در اختیار کنسرت «چرا رفتى» بود را بشکند.

نعمت‌الله که پیش از این در فیلم‌هایی چون آرایش غلیظ و رگِ خواب با همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری داشته است؛ فیلم‌برداری این پروژه برای ساختِ فیلمی از آن را به همراه تیم اجرایی خود در شب‌های پایانی اجرا آغاز کرده و بعد از اتمامِ اجرای صحنه‌ای نیز آن را ادامه خواهد داد. این کنسرت- نمایش که به احتمالِ فراوان در تهران و شهرستان‌های دیگر بارِ دیگر روی صحنه خواهد رفت، با نویسندگی «نغمه ثمینی» و کارگردانی «علی‌اصغر دشتی» و بازی بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل،‌ بانیپال شومون، حسین صوفیان، دلنیا آرام طی سی‌شب روی صحنه رفت و هر شب میزبان 4 هزار مخاطبِ هنردوست بود که بر این اساس جمعا 120 هزار مخاطب از این کنسرت- نمایش دیدن کردند.

کنسرت- نمایش «سی»  براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه (زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب) از ۱۶ مردادماه در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد توسط شرکت دل آواز و موسسه بارانا بروی صحنه رفت. این نمایش با تلاش برای بازسازی هویت ملی و با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز