خبرگزاری کار ایران

واکنش محمد رضا هدایتی به پخش نشدن کلاه قرمزی از تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۴۴

گوینده شخصیت پسر عمه زا ابراز امیدواری کرد تا مشکلات مجموعه کلاه قرمزی حل شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا هدایتی با اشاره به همکاری خود با ایرج طهماسب و حمید جبلی و چگونگی شکل‌گیری شخصیت پسر عمه زا «کلاه قرمزی» گفت: سخت‌ترین کاری که در زمینه هنر انجام داده‌ام، «کلاه قرمزی» است. با اینکه در استودیو روی زمین نشسته‌ایم، میکروفن عروسک گردان جلویمان است و منتظریم او کاری کند تا حرف بزنیم، اما چون متن نوشته شده‌ای نداریم، این سخت‌ترین کاری است که انجام داده‌ام.

هدایتی  که در برنامه فرمول یک حاضر شده بود در گفتگو با علی ضیاء در پاسخ به اینکه واقعاً «کلاه قرمزی» بدون متن ساخته می‌شود، ادامه داد: در «کلاه قرمزی» ما همواره یک موضوع داشتیم؛ مثلاً قند جیگر گم شده و او ناراحت است و ما باید پیرامون این موضوع بداهه جلو می‌رفتیم.

وی همچنین با بیان اینکه اگر آقایان طهماسب و جبلی نبودند کلاه قرمزی 25 ساله نمی‌شد، گفت: درباره پسرعمه زا به من گفتند پسر عمه کلاه قرمزی است که از دِه آمده است. اول عروسک هم نداشتیم و من با عروسک دیگری تمرین می‌کردم. آقای طهماسب گفتند شبیه کلاه قرمزی حرف بزن. من تو دماغی حرف زدن او را داشتم و تکه کلام‌هایی مثل "هان" یا بلند حرف زدن و... بود که بعد از 20 روز تمرین به خواسته آقای طهماسب از این شخصیت باقی ماند.

این بازیگر افزود: چقدر خدا ما را دوست داشته که با آقای طهماسب کار می‌کنیم و چقدر خدا او را دوست داشته که با گذشت این همه سال، هنوز عروسکهای جدید و بامزه خلق می‌کند.

هدایتی در پاسخ به این سؤال ضیاء که قبول دارید که برخی می‌گویند این برنامه افت کرده، اظهار کرد: «کلاه قرمزی» کماکان می‌تواند ادامه پیدا کند. امسال هم اگر پخش می‌شد دو شخصیت جدید به برنامه اضافه شده بود. امیدوارم مشکلات حل شود و کلاه قرمزی از تلویزیون پخش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز