خبرگزاری کار ایران

احتمال وقوع سیل؛ کنسرت گروه سون را متوقف کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۸۹

کنسرت گروه سون به احتمال وقوع سیل و طوفان در شهر سلمانشهر برگزار نمی‌شود و به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش ایلنا، پس از بارش کم‌سابقه باران در شهرهای شمالی ایران و وقوع سیل در برخی شهرهای استان مازندران و گیلان، تهیه‌کننده کنسرت متل قو تصمیم به لغو کنسرت گروه سون گرفت.

این تهیه کننده در این رابطه گفت: پس از برگزاری موفق کنسرت بهنام بانی، شرایط برای اجرای بعدی یعنی گروه سون فراهم کردیم که ناگهان در روز جمعه و صبح دیروز شنبه با بارش کم نظیر باران رو به رو شدیم. با توجه به این اتفاق غیر قابل پیش‌بینی، زمان ما برای فراهم کردن یک شرایط استاندارد و در خور شخصیت مردم بسیار کم بود.

وی همچینین اضافه کرد: در بسیاری از شهرهای مجاور سلمانشهر شاهد طوفان، سیل و آب گرفتگی معابر بودیم که بر اساس پیش‌بینی هواشناسی احتمالاً این اتفاق‌ها در سلمانشهر نیز رخ خواهد داد و همچنین فضای بیرون و داخل سالن به اندازه‌ای ظرفیت نداشت که مردم بتوانند در انتظار ورود به سالن باشند و این اتفاق باعث ناخوشایندی مخاطبان می‌شد. همین قضیه ما را بر آن داشت که برای حفظ شان و شخصیت هنرمندان و همچنین مخاطبان این کنسرت را لغو کنیم تا از هرگونه اتفاق ناخوشایند بعدی جلوگیری شود.

بهنام مقدم تهیه کننده این کنسرت همچنین تشریح کرد: لغو برنامه حدود ۱۲ ساعت پیش از شروع به تمام کسانی که بلیت خریداری کرده بودند اطلاع داده شد و تمام هزینه بلیت‌های خریداری شده کم‌تر از ۷۲ ساعت به حساب مخاطبان واریز خواهد شد و تاریخ جدید کنسرت به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز