خبرگزاری کار ایران

درسگفتارِ «نظریه‌های شرقی و آسیایی هنر» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۵۲

پژوهشکده هنر ششمین درسگفتار از «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» را با عنوان «نظریه‌های شرقی و آسیایی هنر» روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، پژوهشکده هنر ششمین درسگفتار از «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» را با عنوان «نظریه‌های شرقی و آسیایی هنر» روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌کند.

در این درسگفتار که به همت گروه نظریه و نقد هنر این پژو​هشکده برگزار می‌شود دکتر سید صالح طباطبایی، پژوهشگر، مترجم و نویسنده حوزه‌های تاریخ و نقد هنر با موضوع «نظریه‌های شرقی و آسیایی هنر» سخنرانی می‌کند.

هدف از برگزاری این درسگفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد و نقد هنر، تبیین پارادایم‌ها و رویکردهای نظریه و نقد در هنر، و بازاندیشی مفاهیم و چالش‌­های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است. در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب‌ها و مقالات مهم مرتبط با مباحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد.

مخاطبان این درسگفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی کلیه رشته‌ها و گرایش‌های هنر و حوزه‌های میا‌‌ن‌­رشته‌­ای مرتبط هستند.

این درسگفتار روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل پژوهشکده هنر به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از خیابان امام خمینی، نبش کوچه شهید حسن سخنور، شماره ۲۹برگزار خواهد شد.

حضور در این درسگفتار برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز