خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای کتاب کودک و برای سومین سال متوالی؛

ماهنامه قلک به عنوان کیفی‌ترین نشریه خردسال کشور انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۲۷

ماهنامه قلک برای سومین سال متوالی به‌عنوان نشریه‌ای که دارای بیشترین مطالب برتر نسبت به کل محتوای منتشرشده در هر شماره است، معرفی شد.

به گزارش ایلنا، گروه بررسی مجلات شورای کتاب کودک در نشست سالیانه خود، با ارائه گزارشی از بررسی‌های سال گذشته نشریات سه گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان، در گروه سنی ۳ تا ۷ سال، ماهنامه قلک را به‌عنوان کیفی‌ترین مجله خردسال سال ۹۵ معرفی کرد.

گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک مهم‌ترین نهاد غیردولتی کشور است که با نگاهی بی‌طرفانه و کارشناسی، به نقد و بررسی محتواهای تولیدشده در نشریات کودک و نوجوان می‌پردازد که گزارش ارزیابی مستمر این نشریات در پایگاه خبری شورای کتاب کودک درج می‌شود.

گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک، بر اساس شاخص‌های مورد نظر خود، در گروه‌های شعر، داستان، بازی و سرگرمی، معرفی کتاب و... مطالب برتر نشریات را انتخاب و معرفی کرده و نشریه‌ای که دارای بیشترین مطالب انتخاب‌شده نسبت به کل مطالب منتشرشده در بازه زمانی مورد نظر این گروه در یک سال باشد، به‌عنوان کیفی‌ترین نشریه معرفی می‌شود.

ماهنامه قلک در سال‌های ۹۳ و ۹۴ نیز به عنوان کیفی‌ترین نشریه خردسال کشور معرفی شده بود.

ماهنامه قلک به‌صورت ماهانه برای کودکان ۳ تا ۷ سال منتشر می‌شود.

شماره سی‌وهشتم این نشریه در شهریورماه ۹۶ منتشر شده است.

ماهنامه قلک دارای بخش‌هایی همچون داستان، شعر، سرگرمی و علمی بوده و موضوع اصلی این نشریه بهبود سبک اقتصادی زندگی کودکان در آینده است.

علاقه‌مندان برای اشتراک این ماهنامه می‌توانند به وب‌سایت ماهنامه قلک مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۰۴۸۸۲ و ۸۸۹۰۴۶۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز