خبرگزاری کار ایران

یادداشت سجاد افشاریان برای تمدید یک نمایش؛

ما سه نفر و یک عالمه انسان بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۶۵

«ما سه نفر بودیم» تجربه‌ای از صالح علوی‌زاده، پویان محمودی و پویا چوداریان به تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان تا جمعه ٢٧ مرداد تمدید شد.

به گزارش ایلنا، در راستاى همین اتفاق سجاد افشاریان؛ تهیه‌کننده این نمایش یادداشتى نوشت. متن یادداشت به شرح زیر است:

«ما سه نفر و یک عالمه انسان بودیم...

ما هویت را به اشتراک مى‌گذاریم، در تجربه‌هاى یکدیگر نقش‌هاى اصلى را به عهده مى‌گیریم و بزرگ مى‌شویم.. هرچه در این لحظه بنویسم از گفته بوکفسکى بهتر نمى‌تواند حس‌ام و نگاهم به زندگى را منتقل کند که گفت اثر انگشتِ ما از قلب‌هایی که لمسشان کردیم هیچ وقت پاک نمی‌شود..

و من کسانى را که در این سال‌ها براى هویت بخشى به انسان‌هاى پیش از خود و پس از خود وقت گذاشته و اندیشیده‌اند را فراموش نمى‌کنم، این نوشته هر چند کوتاه مجالی است تا تمام قد تشکر کنم از تمام کسانى که تجربه نمایش ما سه نفر بودیم را به نظاره نشستند، کسانى همچون هوشنگ گلمکانى، احمد مسجد جامعى، علی نجفی، رحمت الله حافظى، پژمان تیمورتاش، مهدى یزدانى خرم، شیرین یزدان بخش، رضا درمیشیان، هوتن شکیبا، سیاوش چراغى‌پور، خسرو شهراز، احمد کاوری، مهدى کوشکى، یوسف باپیرى، امین میرى، اشکان خطیبى، ندا نصر، فرهاد فزونى، پیمان قدیمی، حمیدرضا صدر، فرهاد جم، ابراهیم ابراهیمیان، آرش ابسالان، فربد فرهنگ، حمید‌پور آذرى و تمام شما رفقایى که به اعتماد و باور نمایش‌هاى خلاق حرفه‌اى‌هاى جوان رو دنبال مى‌کنید. چرا که من هیچگاه تهیه کننده تئا‌تر نبوده‌ام اما در نبود اشخاصى به عنوان تهیه کننده (چون عموما تهیه کننده‌هاى ما مدیر تولیدهایى هستند با عنوان تهیه کننده) این عنوان گا‌ها در جاى درستش و به درستى پیش از اسمم مى‌آید آن هم فقط و فقط به اعتقاد به آن‌هایى که به جهان به گونه‌اى متفاوت و خلاق مى‌نگرند و با حضورشان مى شود ترنم و صداى امواج دریا را در دل تهران شلوغ احساس کرد.»

از دیگر عوامل مى‌توان به مصطفی اسفندیارى (طراح نور)، شهرزاد مظاهرى (طراح لباس)، على امیرى (طراح پوستر و بروشور)، پیام یارایى (ساخت تیزر)، پگاه زارعیان (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شادی خواجه، سورنا زاهدى (گروه کارگردانى)، سام بهشتى (مشاور رسانه‌اى)، سارا حدادى (مشاور تبلیغات)، امیر قالیچى (تبلیغات مجازى)، ملیکا قدیمى (عکاس) و على باقرى (سرپرست تئا‌تر کار) اشاره کرد.

ما سه نفر بودیم، تجربه‌ای از صالح علوی‌زاده، پویان محمودی و پویا چوداریان و به تهیه کنندگی سجاد افشاریان است که از یکم مرداد ماه و در ساعت ١٨ اجرای خود را در سالن کوچک مولوی آغاز کرده و به روزهای پایانی اجرای خود نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز