خبرگزاری کار ایران

اجرای لامبورگینی با حضور سیدجلال ملکی

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۱۵

نمایش لامبورگینى به نویسندگى و کارگردانى سیامک صفرى شب گذشته میزبان سید جمال ملکى، سخنگوى سازمان آتش نشانى و خدمات ایمنى شهردارى بود.

به گزارش ایلنا، اشکان خطیبى شب گذشته در پایان نمایش چنین گفت: امشب لامبورگینى میزبان یک قهرمان است و ما به داشتن وى و قهرمانانى این چنین افتخار مى‌کنیم.

لامبورگینى اثرى اجتماعى است که دو واقعه گورخواب‌ها و ساختمان پلاسکو را با دیدگاه سیامک صفرى روى صحنه مى‌برد.

در این نمایش اشکان خطیبى در کنار سیامک صفرى به ایفاى نقش مى‌پردازد، همچنین ایده ابوطالبى طراحى و اجراى حرکت را بر عهده دارد.

از دیگر عوامل مى‌توان به سهیل دانش اشراقى (مدیر هنرى)، ایمان یزدى (مجرى طرح)، مرتضى نجفى (طراح نور)، سهیل دانش اشراقى و بهار نرگسى (طراح صحنه و لباس) روزبه خورزنى (طراح صدا)، ندا عقیقى (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، مصطفى پیرهادى (عکاس)، سارا حدادى (مدیر روابط عمومى و مشاور تبلیغات-مکث)، پوریا سورى (مشاور رسانه‌اى در حوزه اجتماعى)، بهمن بابازاده (مشاور رسانه‌اى در حوزه موسیقى)، آریان امیر خان ( فیلم نیوز) و تئاتربازها (حامیان مجازى) سهیل دانش اشراقى، امیر حسام میرصادقى (تیزر)، حامد حکیمى (طراح گرافیک)، امیر حسام میر صادقى (موشن گرافیک و انیمشن) و ... اشاره کرد.

تئاتر لامبورگینى تنها تا ٢١ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد داشت ، علاقه مندان مى توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه ى سالن نمایشى مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز