خبرگزاری کار ایران

باغ ملی با اجرای سلوکی و کریمی روی آنتن شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۳۴

جنگ شبانه شبکه دو با نام باغ ملی به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی قرار است هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن برود.

به گزارش ایلنا، احسان ارغوانی (تهیه‌کننده برنامه درباره جنگ شبانه باغ ملی) گفت: از شب قبل به شکل آزمایشی پخش برنامه باغ ملی از شبکه دو شروع شده است. البته برنامه اصلی از روز شنبه ۲۴ تیر ماه هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با دکور اصلى برنامه و بخش‌های متفاوت و متنوع برای بینندگان پخش می‌شود.

وی درباره پخش آزمایشی این برنامه عنوان کرد: در حال حاضر برنامه از یک دکور موقت روی آنتن می‌رود و عوامل پیش تولید درباره بخش‌های مختلف برنامه توضیح می‌دهند. به عنوان نمونه شب گذشته میزبان محمد سلوکى بعنوان مجرى و کار‌شناس رسانه و بررسى رسانه و جایگاه آن و همچنین طراح دکور برنامه بودیم.

طراح دکور درباره اینکه قرار است در دکور چه اتفاقی بیفتد، توضیح داد. امشب قرار است میزبان آهنگساز برنامه باشیم. در شب‌های آتی هم خواننده تیتراژ برنامه، کارگردان و... درباره فضای برنامه صحبت می‌کنند. در واقع این پخش آزمایشی اختصاص به معرفی برنامه دارد و تلاش می‌کنیم با یک برنامه متفاوت شب‌های تابستان را برای بینندگان به یادماندنی کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به اجرای برنامه گفت: مجری اصلی برنامه پدرام کریمی است و مجریان دیگر هم قرار است هر بخش از برنامه را اجرا کنند. برنامه بخش‌های متنوع دارد و ما برای حفظ جذابیت برنامه برای بینندگان از مجریان مختلف برای اجرای هر بخش استفاده خواهیم کرد.

 ارغوانی با اشاره به بخش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی در برنامه باغ ملی گفت: ما در این برنامه به موضوعات متفاوت و جذاب می‌پردازیم و هر هفته به سراغ یکی از استان‌ها می‌رویم. اخبار روزانه به واسطه مهمانان و کار‌شناسان مربوطه برنامه مورد بررسی قرار گرفته می‌شود. تلاش می‌کنیم با بخش‌های متنوع نظر جوانان را جلب کنیم. رنگ و لعاب موسیقی برنامه هم متفاوت از دیگر برنامه هاست. موسیقی‌های محلی و فولکلور هم برای پخش در نظر گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: پخش پشت صحنه کنسرت‌ها و کلیپ‌های جدید خوانندگان از دیگر بخش‌های متنوع برنامه است. تلاش داریم جنگ شبانه باغ ملی نظر همه اقشار را جلب کند، به همین دلیل بخش‌های متنوع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز