خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه آموزشی و فرهنگی هشتاد وچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۹۶۴

جلسه توجیهی فارسی‌آموزان شرکت‌کننده در هشتاد و چهارمین دوره دانش‌افزایی با موضوع تشریح برنامه‌ها، بازدیدهای فرهنگی، امتحان پایان دوره وسایر برنامه‌های این دوره برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عباس نجار (مدیر آموزش و مسئول برگزاری این دوره) ضمن معرفی همکاران و مدرسان هشتاد و چهارمین دوره دانش‌افزایی، به توضیح برنامه بازدیدها و سفرهای فرهنگی این دوره آموزشی پرداخت.

از برنامه‌های متفاوت این دوره از دانش افزایی، برگزاری کلاس­ های خبرنگاری برای فارسی آموزان علاقمند در روزهای یکشنبه و سه شنبه است. فارسی آموزانی که این کلاس­ ها را با موفقیت طی کنند به رسانه­‌های مطرح ایران معرفی خواهند شد تا در کشورهای خود به تهیه و تولید مطالب و گزارش­‌های خبری برای رسانه­‌های ایران و یا کشورخودشان بپردازند.

بازدید از کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، موزه ملک، موزه ایران باستان، موزه آبگینه، موزه برج آزادی، باغ کتاب، برج میلاد، اماکن مذهبی اقلیت­های مذهبی ازجمله خیابان سی تیر، پل طبیعت تهران، کتابخانه ملی، بازار تجریش و جماران و سفر به شهرهای اصفهان و کاشان از برنامه ­های فرهنگی فارسی آموزان این دوره از دانش افزایی است.

نمایش برخی فیلم­های شاخص نظیر «فرش باد» ساخته کمال تبریزی به همراه جلسات نقد و بررسی فیلم و دیدار با بازیگران، هنرمندان و نویسندگان مطرح ایران از دیگر برنامه­‌های فرهنگی پیش بینی شده هشتاد و چهارمین دوره دانش افزایی زبان فارسی بنیاد سعدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز