خبرگزاری کار ایران

سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" لغو شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۷۷

برگزاری سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" ملغی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" که قرار بود امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ تیرماه) با برپایی ۹ پنل تخصصی با موضوعات مختلف در حوزه‌ اندیشه‌های دکتر شریعتی برگزار شود، لغو شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایلنا از دانشگاه تربیت مدرس؛ مسئولان این دانشگاه با تاکید بر این مطلب که هیچ مساله سیاسی در میان نبوده، اعلام کردند: برای برگزاری اینگونه برنامه‌ها باید مجوزهای لازم از کمیته‌ای که در معاونت پژوهشی دانشگاه تشکیل شده، دریافت شود اما برگزارکنندگان سمپوزیوم شریعتی ظرف مدت 10 روز تقاضا کرده بودند این سمپوزیم برگزار شود. در طی این مدت هم کمیته معاونت پژوهشی تشکیل نشده و طبعا مجوزهای لازم صادر نشده بود و ازسوی دیگر برگزارکنندگان قبل از صدور مجوز اقدام به اطلاع‌رسانی درباره مراسم کرده بودند.

از قرار معلوم؛ این مراسم قرار بود در حسینیه ارشاد برگزار شود و برای دریافت مجوزهای لازم ازسوی استانداری و فرمانداری نیز اقدامات لازم صورت گرفته بود با این وجود حسینه ارشاد ده روز پیش با برگزاری مراسم مخالفت کرد.

سپس پیشنهاد برگزاری برنامه به دانشگاه تربیت مدرس داده شد. پس از پذیرش این پیشنهاد ازسوی سه نفر از مدیران دانشگاه؛ قرار بود برخی از اساتید این دانشگاه نیز در برنامه سخنرانی داشته باشند اما بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست؛ برگزاری برنامه در این دانشگاه نیز ملغی اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز