خبرگزاری کار ایران

بلیت‌فروشی "کنسرت- نمایش سی" از امشب آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۴۸۴

"کنسرت- نمایش سی" که کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری محسوب می‌شود بیلت‌فروشی‌اش از امشب آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بلیت‌فروشی "کنسرت- نمایش سی" که خوانندگی آن را همایون شجریان برعهده دارد از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه ۱۱ تیر) توسط دو سایت "ایران کنسرت" و "می.ر.سی" آغاز می‌شود.

این پروژه از پانزدهم مرداد در مجموعه‌ فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه می‌رود. "سی" کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، که بر اساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه – زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب- با نویسندگی نغمه ثمینی و دراماتورژی امیرحسین ماحوزی ساخته شده است.

کارگردانی این اثر را علی اصغر دشتی برعهده دارد و بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، امیر جدیدی و صابر ابر در آن حضور دارند.  

این کنسرت- نمایش تلاشی است برای بازسازی هویت ملی که با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه می‌رود. «سی» با نگاه امروزی سه داستانِ نامه‌ی باستان را روایت می‌کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی موسسه‌ دل‌آواز و بارانا و با همراهی شرکت سامسونگ برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند از ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۱ تیر بلیت‌های این نمایش را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز