خبرگزاری کار ایران

«سنگلج با خلج» با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۰۱۲

برنامه «سنگلج با خلج» با سخنرانی قطب‌الدین صادقی در ارتباط با آثار اسماعیل خلج افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، برنامه نمایشنامه‌خوانی آثار اسماعیل خلج با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی و مدیرکل هنرهای نمایشی در ارتباط با آثار این نمایشنامه‌نویس روز چهارشنبه 31 خردادماه آغاز خواهد شد. نمایشنامه‌خوانی آثار «اسماعیل خلج» تحت عنوان «سنگلج با خلج» از تاریخ 31 خرداد تا 2 تیرماه در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

این آثار به کارگردانی خود نویسنده و با حضور بازیگرانی همچون گلاب آدینه، مریم بوبانی، شادی صیادی نیا، اکبر رحمتی، مهدی میامی، مجید گیاهچی، محمد صدیق مهر و اسماعیل خلج خوانش خواهد شد.

برنامه «سنگلج با خلج» به این صورت خواهد بود که در شب اول نمایشنامه «گلدونه خانم»، در شب دوم دو نمایشنامه «صغری دلاک» و «بابا شیرعلی» و در شب سوم بخش‌هایی از نمایشنامه‌های «داستان‌های ناتمام»، «هفت نمایشنامه کوتاه» و «جمعه‌کشی» توسط بازیگران نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

برنامه نمایشنامه‌خوانی آثار اسماعیل خلج با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی و مدیرکل هنرهای نمایشی در ارتباط با آثار این نمایشنامه‌نویس روز چهارشنبه 31 خردادماه و در ساعت 18 آغاز خواهد شد. این برنامه تا 2 تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.tiwall.comمراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز