خبرگزاری کار ایران

اعتراضات به ارائه نسخه قاچاق فیلم گشت ۲ بالا گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۱۳

حبیب اسماعیلی و مهرداد فرید با نگارش یادداشت‌های جداگانه به انتشار نسخه غیرمجاز و قاچاق فیلم گشت۲ اعتراض کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حبیب اسماعیلی (تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما) در یادداشتی که برای ایلنا ارسال کرده؛ نوشته است:

همه می‌دانیم که مردم شریف ما ازحرام‌خواری بیزارند. مردم نجیب ما از راه حلال کسب درآمد می‌کنند و به جز تعداد بسیار اندک که حرفه‌شان قاچاق و دزدی است با دسترنج خود نان حلال به منزلشان می‌برند و قطعاً می‌دانند استفاده و دیدن فیلم‌هایی که توسط افراد فرصت‌طلب که سرمایه دیگران را تاراج و مبادرت به تکثیر و پخش غیرقانونی می‌کنند؛ نوعی حرام‌خواری است.

وظیفه ماست اطلاع‌رسانی و با این شیوه غیراخلاقی برخوردکنیم و باحمایت و دیدن فیلم گشت ٢ در سینماها و خرید نسخه‌های قانونی و استاندارد آن از توسعه شبکه‌های قاچاق جلوگیری کنیم.

مهرداد فرید دبیر شورای‌عالی تهیه‌کنندگان نیز نوشت:

متاسفانه افرادی که باید به وظایف اصلی خود در قبال فرهنگ و هنر عمل کنند به وظایف خود عمل نمی‌کنند مثال آخرش همین قاچاق فیلم 《گشت۲》 در فضاهای مجازی و شبکه ویدیویی غیررسمی است. وقتی عده‌ای دزد، اموال هنرمندان را به یغما می‌برند مگر نه این است که مثلا پلیس امنیت باید گوش آنها را بگیرد؟! پس کو؟ آیا آنها فقط وقتی سینماگری فیلمش را از شبکه‌های ماهواره تبلیغ کرد، بلدند که آن بینوا را نقره داغ کنند؟! پناه بر خدا... مردم شما در این غارت سهیم نشوید که خداوند از تباه کردن حق‌الناس نمی‌گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز