خبرگزاری کار ایران

یادداشت مهدی یراحی؛

هر کوتاهى از جانب دولت احساس کنم با صداى بلند فریاد خواهم زد/خوشحالم که اکثریت هموطنان اعتدال و گفتمان را انتخاب کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۶۱

مهدی یراحی (خواننده موسیقی پاپ) یادداشتی را همزمان با پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرده که در آن به برخی دغدغه‌هایش پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مهدی یراحی در این یادداشت آورده است:

راضى‌ام از جرمِ خودم...

به همه مردم ایران این پیروزى بزرگ رو تبریک مى‌گم و براى دولت آقاى روحانى آرزوى موفقیت دارم.

 همچون گذشته هر جا احساس کنم کوتاهى از جانب دولت یا هر ارگانى در خدمت به مردم وجود داره به نوبه خود و به قدر توان، سواد و اندک جایگاهم با صداى بلند فریاد خواهم زد و امیدوارم بر خلاف گذشته در این راه تنها نباشم و دیگر همکاران ، بیشتر خود رو درگیر مسائل اجتماعى کنند.

 صادقانه، بسیار خوشحالم که اکثریت هموطنان بار دیگر اعتدال و گفتمان رو انتخاب کردن و از اون مهم‌تر با هر رأى و نظرى نسبت به سرنوشت خود و جامعه بى‌تفاوت نبودن و در جاى جاى دنیا، به رأى دادن بله گفتن. بزرگ‌ترین دستاورد این دورهء انتخابات رو تمرین گفتمان و دموکراسى مى‌دونم که جامعه ایران به تکرارش بسیار احتیاج داره.

یادمون نره که این پیروزى متعلق به همه ایرانیان صلح‌طلبه و با یک مسابقه فوتبال بسیار متفاوته. پس چه کسانى که کاندیداى منتخبشون رأى آورده و چه اونها که فرد مورد نظرشون اکثریت آراء رو کسب نکرده به یک اندازه برنده این انتخاباتند.

آقاى روحانى رئیس‌جمهور تمام مردم ایرانن و باید جوابگوى خواسته‌هاى همه ملت باشن.

 به جرأت طى چهار سال گذشته تقریباً تنها منتقد دولت از اهالى موسیقى پاپ در رسانه‌ها بوده‌ام و طى چند روز گذشته بى‌تعارف‌ترین حامى جریان اصلاحات از اهالى این حوزه! چراکه پیشرفت منهاى اصلاحات و اصلاح بدون نقد سازنده رو ممکن نمى‌دونم.

با آرزوى سربلندى تمامى از جان گذشتگان آزادى و آزادگى

۳۰ اردیبهشت  ۱۳۹۶

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز