خبرگزاری کار ایران

کنسرت ویژه "رخساره" برای بانوان/آثار همایون خرم و انوشیروان روحانی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۹۰

کنسرت گروه "رخساره" به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری ۲۴ و ۲۵ تیر به صورت ویژه برای بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، گروه "رخساره" در این کنسرت که از ساعت ۲۱ تاریخ‌های۲۴ و ۲۵ تیر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود قطعاتی نوستالوژیک از موسیقی ایرانی را برای مخاطبانش روی صحنه می‌برد.

بهاره منصوری سرپرست و خواننده گروه درباره این اجرا گفت: برای اجرای پیش رو گلچینی از آثار همایون خرم و انوشیروان روحانی را در نظر گرفته‌ایم، همچنین در کنار آن نیز مجموعه‌ای از آثار ماندگار موسیقی را بازخوانی خواهیم کرد.

وی افزود: من بعد از ۱۴ سال دوری از صحنه مجددا بعد از توصیه بسیاری از اطرافیان و دوستانم؛ و همچنین دلتنگی خودم برای حضور دوباره در این عرصه ، تصمیم گرفتم باز هم بازگشت دوباره‌ای داشته باشم.

سرپرست گروه "رخساره" همچنین عنوان کرد: در این گروه نیوشا بریمانی رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه،مینو قاسم پور قانون،نگین سریر پیانو،نیلوفر ابراهیمی فلوت،مهرناز دبیرزاده تمبک،عسل ملک زاده دف و خودم نیز بعنوان خواننده و سرپرست گروه حضور تشکیل دهنده کروه "رخساره" هستند.

بهاره منصوری گفت: من با اساتید بزرگی نظیر مرحوم محمد نوری کار کردم و از او درس های زیادی در زمینه کار و اخلاق آموختم و واقعا جای خالی او را در موسیقی احساس می کنم. در اوایل آغاز کارم در جشنواره گل‌یاس حضور داشتم و بعد از آن نیز در وزارت کشور و چندین اجرا در تالار وحدت و فرهنگسراها را در کارنامه کاری‌ام دارم.

درباره گروه‌اش نیز گفت: به واسطه یکی از دوستانم با نیوشا بریمانی آشنا شده و بعد از چند جلسه تمرین با یک گروه حرفه‌ای، برای کنسرت آمادگی لازم را پیدا کردیم و واقعا از همکاری با این افراد لذت بردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز