خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مشکلات مرتبط با زیرساخت‌های نمایشگاه کتاب مختص امسال نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۷۹

معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برخورد با تخلفاتی مثل فروش کتاب غیر و ... به صورت جدی دو سه سال است که آغاز شده است.

مهدی اسماعیلی راد (معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ در ارزیابی روند واسپاری معاونت اجرایی به تشکل‌های نشر گفت: واسپاری معاونت اجرایی به اهالی صنف اتفاق مثبتی بوده چراکه اصلی‌ترین کارهای اجرایی نمایشگاه وضعیت معاونت اجرایی است و این واسپاری تمرینی است برای اجرا و برگزاری کل نمایشگاه. مطمئنا ظرفیت قبول این مسئولیت نیز در صنف وجود داشته و ما در تلاش بوده و هستیم با همراهی و همکاری تمام دوستان همکار؛ مسئولیت معاونت اجرایی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی ادامه داد: طبیعتا مشکلات اجرایی در این مسیر وجود داشته است. البته مشکلاتی هستند که هر ساله در حین روند انجام مسئولیت اجرایی ممکن است به وجود بیایند. یعنی مساله و مشکل خاصی نبوده که مختص امسال باشد مواردی مثل آماده نبودن کامل زیرساخت‌های شهر آفتاب که البته با همکاری شهرداری در حال پیگیری و تکمیل است. امسال هم سعی کردیم خدمات رفاهی به بازدیدکنندگان را کیفیت ببخشیم.

معاونت اجرایی نمایشگاه کتاب در پاسخ به این سوال که چرا به‌رغم واسپاری امور اجرایی به صنف هنوز مدیرانی از ارشاد و موسسه نمایشگاه‌ها نیز مسئولیت بخشی از کارها را برعهده دارند، گفت: تمام 7 کمیته‌ای که به صنف واگذار شده کاملا زیر نظر صنف فعالیت می‌کنند و استفاده از دوستانی که نام برده شد با مشورت و نظر عمومی شورای برنامه‌ریزی صنفی بوده است. بالاخره این دوستان تجربیاتی دارند که در بهتر اجرا شدن کارهای محوله می‌توانند به ما کمک کنند. اطمینان می‌دهم استفاده از آنها با تصمیم و انتخاب صنف و براساس مشورت صورت گرفته است.

اسماعیلی راد در پایان درباره میزان تخلف‌های ناشران در این دوره از نمایشگاه نیز گفت: برخورد با تخلفاتی مثل فروش کتاب غیر و ... به صورت جدی دو سه سال است که آغاز شده است. به نظرم امسال تخلفات کمتری را در این حوزه شاهد هستیم و چنانچه همکاری هم کم‌لطفی کرده و کتاب ناشر دیگری را در غرفه خود بفروشد به او تذکر داده شده و مساله پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز