خبرگزاری کار ایران

واکنش سعید روستایی به استفاده میرسلیم از عنوان فیلم "ابد و یک روز"؛

چه حالی می‌شوید اگر کسانی با نام شما تیر به‌سوی دولتی پرتاب کنند که فضا را برای فیلم‌سازی جوانان فراهم کرده؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۸۵

سعید روستایی (نویسنده و کارگران فیلم سینمایی ابد و یک روز) طی یادداشتی به انتقاد از شیوه استفاده یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از فیلم خود پرداخت و آن را غیراخلاقی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید روستایی در  یادداشتی که نسخه‌ای از آن به دست ایلنا رسیده، نوشت: چه حالی می‌شوید اگر سیاستمداری در مناظره انتخاباتی از نام شما بهره‌برداری سیاسی کند؟ چه حالی می‌شوید اگر ببنید کسانی از نام شما تیر می‌سازند و به‌سوی دولتی پرتاب می‌کنند که بر مبنای اصل مدارا، فضا را برای فیلم‌سازی جوانان فراهم کرده است؟

روستایی ادامه می‌دهد: چه کسی به سیاستمداران اجازه داده که نام اهل هنر را بی‌محابا بر زبان بیاورند؟ آنان که هنرمندان را از اظهارنظر در مسائل سیاسی تحذیر می‌دهند، ببینند که چطور سیاست‌پیشه‌گان پای در گلیم اهل هنر می‌کنند؟

وی که این مطلب را همزمان در اینستاگرامش نیز منتشر کرده، ادامه داد: وعده بی‌زمان را به فتیله تزویر روشن می‌کنند و آتش به خرمن دولتی می‌اندازند که آوار هشت ساله قباحت را به نیروی تدبیر از سرمان برداشته.

بار دیگر «تکرار می‌کنم» که امروز نه به دلایل صنفی و شغلی و نه به شوق گرفتن مجوز و پروانه‌ای. بل بنا بر «مصلحت عمومی» رأی خود را به نام حسن روحانی به صندوق می‌اندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز