خبرگزاری کار ایران

کنسرت‌ حسین بهروزی‌نیا در اسپانیا و آلمان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۳۹

حسین بهروزی‌نیا که این روزها برای برگزاری مسترکلاس‌های عودنوازی به ایران آمده؛ از 19 اردیبهشت راهی اروپا می‌شود تا کنسرت‌هایی را به همراه سه موزیسین ایرانی دیگر در اسپانیا و آلمان برگزار کند.

حسین بهروزی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: من به اتفاق بهنام سامانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، داوود ورزیده (نوازنده نی) و جاوید افسری‌راد (نوازنده سنتور) چند کنسرت سازی از 19 تا 26 اردیبهشت به ترتیب در شهرهای مادرید، کلن و مونیخ برگزار خواهیم کرد.

این آهنگساز و نوازنده عود در ادامه افزود: ما برای اولین بار است که دور هم جمع می شویم و اسمی برای این گروه انتخاب نکرده‌ایم. برنامه‌مان نیز به این شکل خواهد بود که بیشتر به صورت بداهه‌نوازی به اجرا خواهیم پرداخت.

وی همچنین عنوان کرد: امکان دارد ما قطعات از پیش ساخته شده‌ای نیز طی جلسات آینده برای اجرا درنظر بگیریم. به این نکته هم باید اشاره کنم که این برنامه همانجا در کنسرت‌هایمان ضبط خواهد شد.

بهروزی‌نیا درباره مسترکلاس‌هایش نیز گفت: من هر سال که به ایران می‌آیم طی چند هفته‌ای که اینجا هستم کلاس‌هایی را برای علاقمندان به عود برگزار می‌کنم. امسال هم چون قرار است مدتی اینجا باشم؛ هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا مسترکلاسی را برگزار کنم.

این نوازنده عود افزود: این مسترکلاس‌ها از هفته آینده روزهای چهارشنبه در آموزشگاه"هم آوا" (واقع در خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب) برگزار خواهد شد. من خوشحال هستم که یکبار دیگر در ایران هستم تا بتوانم خدمتی به جوان‌هایی که علاقمند یادگیری هرچه بهتر ساز عود هستند؛ داشته باشم.

وی همچنین گفت: قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا تمام آنچه را در توان دارم به این عزیزان منتقل کنم. جا دارد از آقای شهبازی مدیریت آموزشگاه"هم آوا" نیز تشکر کنم که همیشه در برگزاری این مسترکلاس‌ها به من کمک کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز