خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران:

با تخصیص بن‌کارت خرید در نمایشگاه کتاب مخالفم

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۷۷

داود موسایی تاکید کرد: با تخصیص بن کارت برای خرید در نمایشگاه کتاب حتی در بخش داخلی هم با شیوه فعلی موافق نیستم.

داود موسایی (مدیر کمیته ناشران بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای بن کارت‌های ویژه بخش بین‌الملل گفت: تا این لحظه هنوز تصمیم تازه‌ای برای بن کارت‌های ویژه بخش بین‌الملل گرفته نشده و شرایط همچنان مثل سال گذشته و تخصیص مشترک بن کارت‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. یعنی دارنده بن کارت بنا به نیاز و انتخاب خود می‌تواند آن را در هرکدام از بخش‌های نمایشگاه کتاب استفاده کند.

موسایی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای بازگرداندن بن کارت‌های ویژه به بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب دارید و صحبتی در این زمینه صورت گرفته یا خیر، اظهار داشت: آنچه درباره شرایط بن کارت‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه عنوان شد مربوط به تصمیم‌گیری تا این لحظه است و طبعا احتمال اعمال تغییراتی در شیوه پرداخت و استفاده از بن کارت‌های بخش بین‌الملل وجود دارد و بسته به تصمیم‌گیری جمعی و تصویب نهایی است.

مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه کتاب همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه دیدگاه او نسبت به تخصیص بن کارت ویژه به بخش بین‌الملل نمایشگاه چیست؟ نیز تاکید کرد: حالا ممکن است که نظر من این باشد که تخصیص بن کارت ویژه به بخش بین‌الملل نمایشگاه باید اتفاق بیفتد ولی تصمیم‌گیری نهایی منوط به اجماع نظر است. هرچند بنده در کل با تخصیص بن کارت برای خرید در نمایشگاه کتاب حتی در بخش داخلی هم به این شیوه موافق نیستم. معتقدم هر تخصیص منابعی ارزش و جایگاه خودش را دارد و تا زمانی که بخواهیم با این قبیل اقدامات و تخصیص اعتبارات این چنین جایگاهی برای آن تعریف کنیم نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز