خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ثبت‌نام ۱۰۰۰ ناشر تا این لحظه/افزایش فضای ناشران عمومی غیرممکن است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۲۳۳

هومان حسن‌پور درباره آخرین برنامه‌های جانمایی و تعیین فضای ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب گفت: با محدودیت‌های موجود امکان افزایش فضا به بخش ناشران عمومی میسر نخواهد شد.

هومان حسن پور (مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین برنامه‌های جانمایی و تعیین فضای ناشران داخلی گفت: هنوز نتیجه رایزنی‌ها برای افزایش فضای مختص به ناشران عمومی و سایر بخش‌ها قطعی نشده است و معاونت اجرایی نمایشگاه به جد پیگیرند. اما به نظرم با محدودیت‌های موجود امکان افزایش فضا به بخش ناشران عمومی میسر نخواهد شد.

او همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای بخش ناشران عمومی ارائه و بیان کرد: آخرین آمار ثبت‌نامی هم بیش از هزار ناشر است و خوشبختانه در روند ثبت‌نام‌ها مشکلی نداشتیم و روال کار به خوبی پیش رفته است. درکل باتوجه به این آمار استقبال خوبی را شاهد بوده‌ایم.

مدیر کمیته ناشران داخلی افزود: ناشرانی که بنا به رای کمیته نظارت بر ناشران از حضور در این دوره از نمایشگاه محروم شده‌اند امکان ثبت‌نام را نخواهند داشت اما می‌توانند درخواست تجدیدنظر را برای بررسی مجدد حکم صادره برای خود از طریق کمیته ناشران داخلی در جریان بیاندازند. ما  مراحل تجدیدنظر را برای آن‌ها انجام می‌دهیم  درخواست را با کمیته ارزیابی مطرح می‌کنیم و قبول تجدیدنظر یا رد آن بستگی به ضوابط مشخص و برگزاری جلسه  دارد.

حسن پور یادآور شد: مثلا اگر تخلفی محرض و آشکار بوده و حکم قطعی هم بابت آن صادر شده بسیار بعید است که درخواست تجدیدنظر به نتیجه‌ برسد اما در مواردی توضیح بیشتر می‌تواند به رفع ابهام و برگشت رای احتمالی کمک کند. افرادی که رای محرومیت گرفته‌اند در زمان ثبت‌نام از سیستم پیام دلیل عدم توانایی ثبت نام را مشاهده می‌کنند و پس از پیگیری آنها نتیجه درخواست تجدیدنظر به صورت شفاف  به آن‌ها اعلام خواهد شد در این چند روز هم دست‌کم 4 تا 5 مورد درخواست تجدیدنظر را دریافت کرده‌ایم و ارجاع لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز