خبرگزاری کار ایران

قطعه «فروغ» با صدای علیرضا قربانی منتشر شد+موسیقی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۵۱

موزیک ویدئوی«فروغ» به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت فروغ فرخزاد با صدای علیرضا قربانی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، این ویدئو به کارگردانی «سینا پاکدل» و با حمایت موسسه تبلیغاتی نور تولید شده و در آن جمعی از چهره‌های مطرح فرهنگی و هنری کشور جلوی دوربین رفته‌اند.

نگار آذربایجانی، نسیم ادبی، عبدالله اسکندری، شایسته ایرانی، حسین پاکدل، مهدی پاکدل، تهمورث پورناظری، سیاوش چراغی‌پور، سام حسامی، شهاب حسینی، حسین خطیبی، سحر خطیبی، گوهر خیراندیش، بهرام دبیری، کامبیز درم‌بخش، حوریه دهقان‌شاد، فهیمه رحیمیان، حبیب رضایی، پری صابری، آزاده صمدی، محمدرضا غفاری، سولماز غنی، حسن فتحی، شقایق فراهانی، مارال فرجاد، شبنم فرشادجو، مسعود فروتن، فروغ قجابگلو، نادر مشایخی، فاطمه معتمدآریا، دریا مقبلی، مهدی میامی و محسن میرزاخانی هنرمندانی هستند که به ترتیب حروف الفبا در این ویدئوی متفاوت علیرضا قربانی حضور افتخاری داشته‌اند.

«بابک صنایعی» طراح لباس و «علی رضوی» هم مدیر اجرایی این پروژه تصویری بوده‌اند.

قطعه «فروغ» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی سامان صمیمی روز نوزدهم بهمن‌ماه و با شعری از فروغ فرخزاد منتشر شد.

«پدرام فریوسفی»، «میثم مروستی»، «نیلوفر محبی»، «محسن عبادی»، «سامان صمیمی»، «آتنا اشتیاقی» و «بهنام ابوالقاسم» نوازندگانی هستند که در این قطعه هنرنمایی کرده‌اند.

صدابرداری و میکس و مسترینگ قطعه «فروغ» توسط «حسام‌الدین ناصری» انجام شده و بهنام ابوالقاسم هم ناظر ضبط بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز