خبرگزاری کار ایران

نسخه اندروید مجله فیلم منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۲۳۶

ماهنامه فیلم یکی از قدیمی‌ترین مجلات سینمایی در ایران از این پس روی گوشی موبایل عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، ماهنامه فیلم علاوه بر نسخه چاپی از این پس به صورت الکترونیکی و با استفاده از اپ مخصوص روی گوشی‌های اندرویدی  عرضه می‌شود.

مدیران ماهنامه فیلم در توضیح دلایل این تصمیم نوشته‌اند:

«مجلهٔ فیلم» در سی‌وپنجمین سال انتشار هم مثل گذشته، روی میز روزنامه‌فروشی‌ها و کتابفروشی‌های بزرگِ سراسر کشور در دسترسِ شماست، هم روی اپلیکیشن مهمان تلفن‌های همراه‌تان.

 اگر این اپلیکیشن را دانلود کنید در هرکجای این جهان که باشید، مجله در همان روز انتشار به‌دستتان خواهد رسید. با این قابلیتِ تازه علاوه بر خواندن مطالبی از سایت مجله، هر شماره مطالبِ بیش‌تری از نویسندگان و منتقدان ما را هم خواهید خواند و در جریان رویدادهای سینمایی قرار خواهید گرفت. بخصوص بسیاری از خوانندگان ما که یا در خارج از کشور زندگی می‌کنند یا در نقاط دورافتاده‌ای هستند که معمولا ماموران پست خیلی دیر به‌آنجا سر می‌زنند.

در گام اول، اپلیکیشن ما برای گوشی‌های اندروید برنامه‌ریزی شده اما به‌زودی نسخه ios برای گوشی‌های آیفون هم راه‌اندازی خواهد شد. همچنین سیستم پرداخت ارزی برای خرید مجله در خارج از کشور نیز به‌زودی آماده می‌شود. راهنمای دانلود و نصب نیز در لینکی که پائین صفحه برایتان می‌گذارم وجود دارد.

به‌طور معمول در تمام دنیا نسخه‌های مجازی ارزان‌تر از نسخه چاپی فروخته می‌شود ما هم ارائهٔ این نسخه‌ها را سی درصد ارزان‌تر کرده‌ایم اما باتوجه به این‌که نسخه‌های مجازی مطالب بیش‌تری دارد و گاه تعداد صفحه‌ها حداقل چهل‌ صفحه بیش‌تر از نسخه‌های چاپی است، با قیمت هفت تومان عرضه شده است. البته اشتراک سالانهٔ اپلیکیشن به‌مراتب ارزان‌تر است. شاید و مطمئنا بسیاری از شما دوست دارید هردو را در اختیار داشته باشید، چرا که نه...!؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز