خبرگزاری کار ایران

کیهان کلهر کنسرتش را در همدان برگزار می‌کند/ اجرا در تاریخ مقرر

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۶۰

کیهان کلهر با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال رسمی تلگرامی خود، خبر داد که کنسرت «پردگیان باغ سکوت» در تاریخ مقرر در شهر همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کانال رسمی کیهان کلهر در تلگرام، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و از حضور گروه موسیقی کنسرت «پردگیان باغ سکوت» در همدان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به استحضار دوستان و علاقمندان به شرکت در کنسرت «پردگیان باغ سکوت» می‌رسانیم که پس از اعلام انصراف تیم اجرایی در برگزاری کنسرت در شهر همدان که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در صدور مجوز در تاریخ مناسب، از سوی اداره ارشاد شهر همدان به وجود آمده بود، پیام‌های پر مهر و لطف شما عزیزان از شهر همدان، همچنین برنامه‌ریزی قبلی و علاقه باطنی و قلبی اعضای گروه برای حضور در  جمع گرم و صمیمی مردم همدان، هنروران و هنرشناسان و از سویی دیگر تلاش معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست محترم دفتر موسیقی در حل مشکلات مربوطه و دلجویی از عوامل اخذ مجوز، به پاسداشت شأن موسیقی فرهنگی این کهن مرز و بوم، در روز اول بهمن به همدان خواهیم آمد و به اجرای کنسرت خواهیم پرداخت.  به امید دیدار شما عزیزان.

 همچنین این تور در شهر اهواز رایگان اجرا می‌دهد.

تازه‌ترین تور کنسرت‌های کیهان کلهر با نام «پردگیان باغ سکوت» از 29 دی تا 17 بهمن در شهرهای اهواز، اصفهان، قزوین، همدان، سنندج، کرمانشاه، کرمان، زاهدان، بیرجند، تربت حیدریه، تهران و سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز